| FlorinPx a întrebat:

Am si eu o problema si vreau pe cineva care se pricepe. Mai acum ceva timp am cumparat un BMW 318i e46 si sub motor pe scut e mereu apa. M-am gandit sa fie pompa de apa sparta dar temperatura motorului la bord apare normala dar acum 2-3 saptamani i-am bagat antigel. Astazi am mers cu ea si mi s-a aprins martorul de la antigel am deschis vasul de expansiune cu motorul incalzit si normal trebuia sa arunce apa afara si nu a facut treaba asta am cumparat antigel l-am pus si am pus si niste apa pentru ca nu era de ajuns acasa cand am ajuns l-am deschis si a sarit apa deci prima data nu a sarit apa asta inseamna ca nu mai aveam apa. Vreau sa stiu am auzit mai multe pareri cum ca ar fi de la: Un furtun infundat
Termostat
Sau garnitura de chiuloasa
Ma voi duce cu ea la service dar ma gandesc ca pot gasi o rezolvare la aceasta problema.
Mentionez ca pe la vasul de expansiune scoate ceva apa din cauza presiunii dar nu foarte multa incat sa ude scutul asa de mult. Maine am sa revin cu niste poze de la bord si de la motor. Pana atunci astept un raspuns de la cineva care chiar se pricepe...
Mai am ceva probleme
La RadioCd nu imi functioneaza toate butoanele pot apasa pe ele dar nu se intampla nimic cum as putea sa demontez carcasa de la RadioCd si cum as putea remedia problema.
Geamul de pe dreapta daca il deschid in totalitate cand dau sa il inchid merge ceva mai greu si din cate am inteles are niste curele in portiera pentru a face geamul automat si ma gandesc ca sunt slabite sincer nu stiu
Puteti lasa un id de mess pe privat pentru mai multe probleme. Ofer si funda. Niste video-uri la problema cu radiocd mi-ar fi mult mai usor

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu nu stiu daca are vreo relevanta faptul ca te opareste sau nu cand deschizi vasul de expansiune in timpul functionarii motorului (stiu pe cineva care a ajuns la spital de la asta). Sa inteleg ca iti scade nivelul de antigel?
Inainte sa mergi in service verifica motorul cat poti, si vezi daca gasesti scurgeri. Nu cunosc modelul, vezi unde are radiatorul de incalzire al habitaclului, sa nu fie spart ala, verifica toate colierele sa fie stranse... Daca spui ca gasesti apa in scut, urc-o pe o rampa, da jos scutul si lasa motorul pornit (sa fie fierbinte), si uita-te sub el, sa vezi daca picura vizibil pe undeva.
Daca ar fi garnitura de chiuloasa, ai vedea scurgeri pe blocul motor, sau s-ar forma in ulei o pasta alba-maronie.

1 răspuns:
| FlorinPx explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pai treaba e ca apa e si pe blocul motor. si mai da umpuc pe la vasul de expansiune pe la capac. dar foarte putin. Am sa merg la service garnitura de chiuloasa e sigur daca zici ca e si pe blocul motor aia e... Revin cu poza