| MarioADV a întrebat:

Salut. Stie careva vreo aplicatie buna care iti spune limita de viteza in zona in care te afli? In afara de waze. Mai mult pentru cand nu stii pe ce sector de drum esti. Poate nu dai de vreun semn care sa specifice sau poate nu esti atent cand treci pe langa semn(sunt incepator, de asta intreb). Nu vreau sa ma injure lumea ca merg prea incet, nici sa iau amenda.

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

In afara de waze nu prea sunt alte aplicatii cunoscute si bune care sa afiseze ceea ce vrei
Eu folosesc waze sau imi afiseaza pe HUD-ul masinii viteza si daca am depasit limita de viteza, dar cum ai zis si tu, sistemul masinii stie in functie de indicatoare, daca nu am indicator ca s-a rupt unul atunci nici sistemul masinii numai stie happy

Ai invatat la scoala limitele de viteza>> in functie de localitate, in afara localitatii, autostrada etc le respecti pe acelea!

Este adevarat ca pe anumite sectoare de drum administratorul acelui drum poate pune alte limite de viteza uneori superioare limitei maxime admise pe acel sector de drum, alteori inferioare, bineinteles se pune cu aprobarea autoritatilor! in cazul acestor limite impuse de administrator (diferite de limita maxima in mod normal) acolo vei avea nevoie sa vezi indicatorul ca sa stii

| MarioADV explică (pentru Simpatic):

Am dat acum la setari la waze si am vazut ca aveam pus sa imi afiseze limita de viteza numai cand o depasesc. Mersi pentru raspuns.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu e nimic mai bun ca Waze.

| relian a răspuns:

Orice GPS iti afiseaza viteza cu care tu te deplasezi si viteza din zona respectiva cu care trebuie sa te deplasezi.
Daca circuli incept, lasa sa te injure, nu te doare pe tine nimic laughing asa ca nu vad ce-ti pasa ce or injura alti in masina lor.
Tu trebuie sa mergi regulamentar, eviti cum spui sa iei amenda, plus is sanse mai putine sa se intimple ceva neplacut.