| Pelo09 a întrebat:

Salutare! Am nevoie de niște păreri personale, sunt începător Auto, iar mi-am achiziționat o mașina simpla, un Chevrolet spark 2006, mașina e ok nicio problema, întrebarea este, ar merita sa ii bag GPL? Consum cu mașina plină undeva la 6.5/7l, știind ca au crescut Iara destul de mult prețurile la benzina, ar merita GPL? Cât ar fi costul la modelul asta? Mulțumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| nyoentox2002 a răspuns:

Cică am înțeles că mașinile pe GPL sunt mai puturoase, și am mai auzit că umblii cu bombă după tine și am mai auzit că dacă ai făcut un accident poate sa explodeze mai ceva decât mașinile pe benzină și motorină!
Și am mai auzit că GPL consuma cu 20% mai multi litrii decât benzina adica daca benzina consuma 7% de exemplu pe gpl sa consume 9-10% ca exemplu!

| Sistemulxxl a răspuns (pentru nyoentox2002):

Nu prea auzi bine. La mine consuma 5, 7 l / 100 km benzina si 5, 9 l/100 km gpl. Benzina cu cifra octanica 95, gpl cu cifra octanica 100. Nici vorba de puturoseala ci numai economie. Merg cu 50% mai ieftin decat cei pe benzina. De explozxii nici vorba, sistemul e montat in fabrica. Nu umblu cu butelia in portbagaj.

| Sistemulxxl a răspuns:

Costa cam 2000 lei si merita. Consumul va fi un pic mai mic dar sa nu uitam ca benzinacosta dublu fata de gpl. De ce nu iei un Hyundai I10 pe benzina si gaz din fabrica?

| LDCCristi a răspuns:

Mulții nu sunt conștienți că mai urat explodează o mașină pe benzina decat una pe GPL...
Da recomand GPL, dar interesează te sa fie compatibil motorul.
Consumul nu e mai mic fata de benzina cum zic unii... ci cu maxim 1-2l mai mult la suta de km.
Nu e adevărat că umblii cu bomba după tine mai sigur e GPL decât benzina.
Iar la capitolul putere, daca e instalată corespunzător nu ar trebui sa simți mari diferențe față de benzina.

| CarwashOnisor a răspuns: