| Ursu112 a întrebat:

Salutare!
Am o problemă la un audi A4 care constă în următoarea explicație.
E automată din 2006, iar câteodată pare să nu îmi recunoască modul "p" (parcare) și când dau cheie nu schițează nimic, daca o las un timp fara sa ii fac nimic... Pornește la sfert de cheie și recunoaște modul P.
Gen pun contactul, are curent dar nu pornește motorul și după ce dau odată cheie nu mă mai lasă să mai încerc iar. Trebuie să opresc iar contactul și să-l pun iar și să dau cheie.
Daca are cineva idee sau a pățit așa ceva, va rog să mă ajutați și pe mine cu soluția că nu stiu ce sa fac...
După ce pornește nu are nici pe dracu, merge brici. Ajutor!

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Eu locuiesc in America, nu stau sa sun nici pe mama laughing la tine e noaptea dea binelea cand la mine este ziua.In sf poate sa fie de la cheie cum am zis, de la contact, se intampla la unele masini cum este a4 sau la masinile alea SAB daa ai auzit, alea tot timpul aveau probleme cu cheia, mereu pierdea memoria.

La Audi A 4 ce zici tu din anul ala am patit asa cu un amic.Nu mai pornea. Uneori pornea,alteori nu,apoi pornea,s-a dus pe autostrada sia ramas cu raia in drum laughing
Dar cum am zis aparu pe acel dispaly cheia,zicea ceva acolo de cheie,asa neam dat seama ca aia era de vina.
Plus de asta si contactu mergea greu,trebuia sa miste ala cheia sa pornasca.
Dar avea alta cheie si asa am verificat cu aia,doar ca a trebuie sa scoatem bateria sa deconectam sa nu mai retina in memorie problema aia,apoi am pus la loc,am folosit cheia de rezerva si bun,a pornit fara problema.
Dupa am schimbay si contactu cu totu era partea mecanica ceva pe acolo,dar sa schimbi aia laughing pfff nu e deloc usor,apoi te trezesti si cu lumina de airbag ON laughing trebuie sa scoti volanu,sa schimbi contactu,asta daca ala ar fi defect.
Contactu are ceva surub cu cap ce se rupe,deci dupa ce au strans contactu ala acolo la fabrica,capu surubului s-a rupt,asa este facut si mai scoate daca poti laughing ma chinui,daca nu aveam ascule sa fac canal de surubelnita nu mergea scos.

Dar tu daca nu te pricepi,ar fi de preferat sa mergi la un tester din ala ceva mai performant,acolo iti pot zice aia ce ar fi.
deci nu te apuci sa schimbi ceva,fara sa stii exact ce problema este.
Problema no rezolvi pe net sau online,ori la telefon,decat chestii generale,cum am zis,folosete alta cheie,dar tu nu ai,asa ca urmatoru aps,este ala ce am zis sa fii atent la acel dispay cand ti se mai intampla sa nu porneasca,sa vezi de apare ceva informatie acolo,sau arata ceva.
Daca apare,te duci la manualaul masinii si la warnings vezi ce inseamna acel semn,sau daca nu ai manual cauti pe net,gasesti.

Cam astea ar fi ce ai putea sa faci online sau la teelfon,in rest cu cine vorbesti o sa zica ca trebuie sa vada masina,ori sa o scaneze sa vada mai exact ce ar fi defect.
Deci daca cipu ala din cheie nu mai trimite semanl sa zic, ori cand trimite cand nu, atunci pui contactu, dar cand sa dai sa pornesti motoru pauza, nu te lasa.
Era bun sa fi avut cheie, stiai apoi daca de acolo era.Nu avea cum sa fie si cealalta cheie defecta.
Deci si daca ar fi sa te sun nu rezolvi tu nimic sau eu mai multe decat am sccris aici nu iti pot spune la telefon.
Mergi pe tester cum zic unia, dar cauta un tester ce scaneaza ma adanc, care scaneaza mai de toate.
Choar de dai bani, cel putin eviti sa cumperi piese aiurea, apoi sa ajungi sa te coste mai mult decat daca scanai masina si plateai.

3 răspunsuri:
| relian a răspuns:

La ce te referi cand spui nu recunoaste modul P? Cine sa recunoasca si cum?
Masina este deja in P, tu incerci sa pornesti,dar nu porneste motoru corect? Ar putea fi de la contact sau chiar de la cheie,cipu ala sa nu mai lucreze bine,cand transmite semnal cand nu.

La bord ai un display micut,cand mai dai la cheie si nu porneste,vezi ce apare acolo,ori daca apare ceva.
Daca mai ai si alta cheie,incearca si cu aia si vezi daca se intampla la fel.
Uneori cipu ala din cheie se duce de suflet si de aia face asa.
Daca ai o cheie de rezerva, poti incerca cu aia, pe asta las-o deoparte, vezi de se mai intampla.
Daca nu ai cheie de rezerva, urmareste acel display micut, vezi daca o sa scrie ceva acolo.

| Ursu112 explică (pentru relian):

Nu am o a 2-a cheie, dar dacă era cheia de vina... Se mai punea contactul?
Adică e ciudat că încerc să pornesc acum și nu vrea și după câteva minute o ia din prima de zici că nici nu am avut vreo problema înainte...
Văd că va pricepeți, va rog să-mi dați un telefon daca nu va deranjează.
0754564072

| Ursu112 explică (pentru relian):

Mulțumesc pentru informații și sfaturi!
O să mă duc la o reprezentanță audi. aia trebuie să-i de-a de cap... sper?

| relian a răspuns (pentru Ursu112):

Eu locuiesc in America, nu stau sa sun nici pe mama laughing la tine e noaptea dea binelea cand la mine este ziua.In sf poate sa fie de la cheie cum am zis, de la contact, se intampla la unele masini cum este a4 sau la masinile alea SAB daa ai auzit, alea tot timpul aveau probleme cu cheia, mereu pierdea memoria.

La Audi A 4 ce zici tu din anul ala am patit asa cu un amic.Nu mai pornea. Uneori pornea,alteori nu,apoi pornea,s-a dus pe autostrada sia ramas cu raia in drum laughing
Dar cum am zis aparu pe acel dispaly cheia,zicea ceva acolo de cheie,asa neam dat seama ca aia era de vina.
Plus de asta si contactu mergea greu,trebuia sa miste ala cheia sa pornasca.
Dar avea alta cheie si asa am verificat cu aia,doar ca a trebuie sa scoatem bateria sa deconectam sa nu mai retina in memorie problema aia,apoi am pus la loc,am folosit cheia de rezerva si bun,a pornit fara problema.
Dupa am schimbay si contactu cu totu era partea mecanica ceva pe acolo,dar sa schimbi aia laughing pfff nu e deloc usor,apoi te trezesti si cu lumina de airbag ON laughing trebuie sa scoti volanu,sa schimbi contactu,asta daca ala ar fi defect.
Contactu are ceva surub cu cap ce se rupe,deci dupa ce au strans contactu ala acolo la fabrica,capu surubului s-a rupt,asa este facut si mai scoate daca poti laughing ma chinui,daca nu aveam ascule sa fac canal de surubelnita nu mergea scos.

Dar tu daca nu te pricepi,ar fi de preferat sa mergi la un tester din ala ceva mai performant,acolo iti pot zice aia ce ar fi.
deci nu te apuci sa schimbi ceva,fara sa stii exact ce problema este.
Problema no rezolvi pe net sau online,ori la telefon,decat chestii generale,cum am zis,folosete alta cheie,dar tu nu ai,asa ca urmatoru aps,este ala ce am zis sa fii atent la acel dispay cand ti se mai intampla sa nu porneasca,sa vezi de apare ceva informatie acolo,sau arata ceva.
Daca apare,te duci la manualaul masinii si la warnings vezi ce inseamna acel semn,sau daca nu ai manual cauti pe net,gasesti.

Cam astea ar fi ce ai putea sa faci online sau la teelfon,in rest cu cine vorbesti o sa zica ca trebuie sa vada masina,ori sa o scaneze sa vada mai exact ce ar fi defect.
Deci daca cipu ala din cheie nu mai trimite semanl sa zic, ori cand trimite cand nu, atunci pui contactu, dar cand sa dai sa pornesti motoru pauza, nu te lasa.
Era bun sa fi avut cheie, stiai apoi daca de acolo era.Nu avea cum sa fie si cealalta cheie defecta.
Deci si daca ar fi sa te sun nu rezolvi tu nimic sau eu mai multe decat am sccris aici nu iti pot spune la telefon.
Mergi pe tester cum zic unia, dar cauta un tester ce scaneaza ma adanc, care scaneaza mai de toate.
Choar de dai bani, cel putin eviti sa cumperi piese aiurea, apoi sa ajungi sa te coste mai mult decat daca scanai masina si plateai.