| Începătorul988 a întrebat:

Salutare. In aprilie urmeaza sa imi achizitionez o masina, si nu stiu ce sa aleg dintre urmatoarele:
Opel Vectra C 1. 9CDTI, pachet GT-S 150cai.
Golf 5 1. 9tdi 105cai
A4b6 1.9tdi 131cai
Care ar fi alegerea cea mai buna? Ma intereseaza ca masina sa fie fiabila, decenta si in depasiri sa nu fiu nevoit sa o imping de la spate. Sau ce alte masinii mi-ati sugera pana in 4500€? Mentionez ca sunt incepator.
Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

Iti dau cateva sfaturi:
1. Nu te grabii sa dai banii
2. Uita-te/testeaza cateva masinii sa-ti faci o idee cum trebuie sa se comporte o masina in mintiile ei
3. Daca ai banii in mana, uita-te pe site-urile de anunturi si fii pe faza, se intampla sa gasesti masini la preturi bune, daca esti destul de rapid poti face o achizitie buna
4. Pune in principal pret pe functionalitate, nu te astepta la o masina imaculata, daca mai are o zgarietura mai profunda, o indoitura nu e problema, se intampla multe in trafic, in parcari, daca esti perfectionist, cu timpul cand ai bani poti sa o rezolvi problema, daca nu te deranjeaza asta, cu atat mai bine, ramai cu un ban in buzunar, masina sa fie buna, tabla se reparawinking

20 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Golful e o masina de blonda, celelalte sunt limuzine.
Audi are intretinerea foarte scumpa, pentru ceea ce ofera.
Opel e cel mai puternic, are motor cu tehnologie superioara (are injectie CR, pe cand VW si Audi au PD), si e mai ieftin si decat Dacia, la pretul pieselor.
Nu e foarte ok sa ai 150cp ca si incepator, dar e singura masina din exemplele tale.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Stiu, motoarele CR(Common-Rail) au inceput sa le puna dupa 2009(pe golf mk6), pe cand Opel le are din 2003.

| Începătorul988 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cat despre cai putere, nu sunt adeptul vitezei(maxim 140) dar in cazul unei depasiri prefer sa traga masina, nu sa ma dau jos sa o imping...

| OldSoul a răspuns: