| al3xa_6696 a întrebat:

Ce credeti despre epilarea definitiva cu laser? merita? e buna? astept rasp :*

Răspuns Câştigător
| Leea1234 a răspuns:

IN SPANIA O SEDINTA DE DEPILARE CU LASER (AXILA, INCHINAL)COSTA 130 EURO.STIU CA SUNT NECESARE CEL PUTIN 4-5 SEDINTE.REZULTATELE SUNT CELE ASTEPTATE DAR SUNT GARANTATE 5 ANI! DUPA 5 ANI PARUL POATE CRESTE DIN NOU.STIU ASTA PENTRU CA LUCREZ INTR-UN CABINET DE ESTETICA UNDE SE FAC SI DEPILARI CU LASER.(LUCREZ CA LIMPIEZA, NU ESTETICIANA) PAREREA MEA E CA NU CRED CA MERITA SA DAI ATATI BANI PE CEVA CARE IN FINAL VA FI LA FEL CA INAINTE.DE CAND SUNT EU IN CABINET NU AM AUZIT CA CINEVA SA PATEASCA CEVA, CA URMARE SEDINTELOR CU LASER!

15 răspunsuri:
| elena a răspuns:

Cat costa?

auran
| auran a răspuns:

Este eficienta dar, are efecte negative dupa ultimile cercetari - cancerul de piele!

| Annitu a răspuns:

Eu zic ca merita! CRED!

| gabimaris a răspuns:

E buna atata vreme cat te tii de ritmicitatea sedintelor care costa bineinteles o groaza de bani! Poti scapa de parul nedorit in mai multe sau in mai putine sedinte, depinde de mai multi factori! Daca dispui de fonduri si de multa rabdare, apuca-te de treaba!

| Guitarlove a răspuns:

Merita aceasta epilare. Dar depinde acum de pielea fiecaruia. Daca ai o piele mai sensibila, s-ar putea ca laser-ul sa iti cauzeze mici probleme. Dar in rest e foarte buna aceasta epilare.Scapi de griji. happy

| coryyyyyyyyyyy a răspuns:

Eu cred ca merita dar nu stiu daca e bine pentru organism thinking

| anonim a răspuns:

De ce nu incercati sa va epilati cu sabia lui darth vader? aveti garantie deplina.rolling on the floor

| mikiscence a răspuns:

Merita merita! ca daca faci un calcul cati bani dai la estetista pe toata viata...si cata durere ai de suportat toata viatahappysaptamanal...deci merita...bani sa ai! good luck! 1

Răspuns utilizator avertizat
| al3xa_6696 explică:

Nu stiu exact cat costa..in orice caz nu e ieftin straight face

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: