| DyanneDolce a întrebat:

Fetelor, voi cum vă îmbrăcaţi în prima zi de şcoală?

13 răspunsuri:
| Musique a răspuns:

Auăleu, păi, încă nu m-am gândit la asta.
Oi vedea atunci dimineața. laughing

| zurick a răspuns:

Sincer n-am idee...Deobicei sunt mai eleva in prima zi decat in tot anul(costumatie de elev odata pe an)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De unde si moda asta ca trebuie sa mergem imbracati la scoala? laughing
Intr-o tinuta cat mai decenta deoarece este o institutie unde vin si copii mai mici, din respect pentru profesori si din repect pentru tine

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu nu mergeam in prima zi deloc, si la facultatea imi venea sa plang rolling on the floor

| iiSceneXX a răspuns:

Buna. Scoala mea nu are uniforma, dar avem restrictie la pantaloni scurti*bermude si altceva* fuste mai scurte de genunche, sau maieu.
Dar tinand cont ca va fi septembrie, voi adopta o tinuta usoara, lejera. O pereche de blugi sau pantaloni, o camasa/bluza si o pereche de balerini. Daca va fi vreme mai rece, voi lua si un cardigan. Asa am fost si anul trecut. Am avut blugi albastri, camasa alba cu dungi subtiri albastre, si balerini gri-albastrui. A fost ok, m-am simtit bine. happy

| dgfvshgfvdhgsvfhagdvshfdjhfd a răspuns:

Eu am 2 tinute. Una in caz ca e mai racoare si una in caz ca e mai cald.
Prima este cu o pereche de blugi mulati, un tricou simplu alb, o pereche de ghete de toamna crem spre maro, ceva de genu si un cardigan maro. Ca acccesori am un lantisor cu o bufnita.
Iar a 2a optiune e o rochita cu imprimeu floral, la care am adaugat acelasi cardigan si o pereche de balerini. Si ca accesori niste bratari.

Tu la ce te-ai gandit?

| AlleSiAtat a răspuns:

Sincer, nu am de gand sa fiu foarte eleganta. Voi merge decent.winking Depinde si de vreme. Daca va fi mai rece, o pereche de pantaloni/ blugi skinny si o camasuta sau o bluza mai eleganta+ balerini. Daca va fi mai cald, pantaloni trei-sfert, un tricou mai elegant si niste sandale.