| Anonim1045 a întrebat:

Am cateva intrebari adresate celor ce sunt la medicina sau cei care doresc sa intre in acest domeniu, sau au cunostinte.
A fost o lunga perioada in care mi-am dorit foarte mult sa fac medicina si pur si simplu asta era singurul lucru pe care mi-l doream cu adevarat.Dar acum....sunt foarte descurajata.Nu mai stiu ce imi doresc.In principiu am ramas tot la medicina dar parca nu mai e dorinta aia pe care o aveam...Sunt prea multe persoane care mi-au spus ca e foarte greu la medicina, ca dureaza prea mult, ca daca nu ai relatii nu ai sanse, ca in anii de rezidentiat nimeni nu te invata mare lucru etc.
Si acum sunt clasa a 11-a; colegii mei vor tot medicina si majoritatea fac meditatii la chimie si la biologie, eu nu.Parintii mei nu prea au bani...si nici eu nu ii fortez prea mult, desi as putea totusi...
Sunt descurajata peste tot; acasa stiu ca situatia materiala nu e prea grozava si medicina necesita mult sprijin financiar din partea parintilor, la scoala sunt ceilalti care intotdeauna stiu mai multe ca tine ca ei fac meditatii si tu nu.
Nu stiu ce sa fac...nu stiu ce sa aleg si nu imi mai dau seama care e calea corecta...si daca nu medicina atunci ce? Intrebarea asta ma framanta in fiecare seara. Daca nu o sa intru, daca nu o sa rezist? Eu nu imi imaginez medicina ca "pamantul fagaduintei" ci mai degraba ca un loc in care trebuie mult devotament si incredere, un loc in care trebuie sa lupti ca sa castigi, un loc unde va fi foarte greu si la final vei ramane doar cu posibilitatea de a-i ajuta pe ceilalti, de a le oferi ajutorul tau.In fond asta stiu ca imi doresc, sa ii pot ajuta pe ceilalti.

Cum imi pot da seama ca este bine sau nu pentru mine sa dau la medicina? Cum stii care este vocatia ta?
Ce alte domenii as putea urma care sa necesite cunostinte de biologie, chimie?

Răspuns Câştigător
| FaraIdeiDeNume a răspuns: