| spi a întrebat:

sunt studenta si as vrea sa fac cumva bani dar am programul cam incarcat.ce imi recomandati?

Răspuns Câştigător
| TiffanyღBJ a răspuns:

Cum sa se angajeze femeie de serviciu la un bloc, cand ea este studenta? Totusi, putin respect, ce naiba?! Este un om intelectual, cu educatie. Nu zic ca e rusine sa fii femeie de serviciu, dar hai sa lasam treaba asta pentru cele care nu au educatie si nu sunt in stare sa faca altceva.

Ai incercat reprezentant Avon / Oriflame etc? Sau in domeniul asigurarilor, este un program flexibil din cate stiu.

10 răspunsuri:
| costyn162 a răspuns:

Incep si eu facultatea acum si am aceeasi problema. Din cate am auzit exista anumite csompanii car eofera stagiaturi pentru studenti; esti platita, programul de lucru este in functie de facultate, si obtii experienta care da bine in CV. Acum, nu stiu cum se procedeaza, cum sa gasesti asa ceva, insa ca idee e destul de ok.

| spi explică (pentru costyn162):

Daca tu gasesti asa ceva anunta-ma si pe minewinking se pot face multe chestii atunci cand esti la inceput dar in realitate nu te angajeaza nimeni

| acinorev a răspuns:

Poti lucra temporar in mai multe locuri, daca vrei. Poti face curat in casa si poti ajuta membrii familie, daca vrei, si poti primi ceva bani. Itip lace ideea? E singura la care m-am gandit. happy

| Adryanna2000 a răspuns:

Poti imparti pliante de la diferite companii, te pti angaja la posta si sa aduci facturile sau te pti angaja ca femeie de serviciu la vreun bloc.

| spi explică (pentru Adryanna2000):

Angajeaza-te tu ca femeie de serviciu la bloc.nu e o munca umilitoare dar chiar atat te duce capul? chiar o vezi ca o munca potrivita pentru o studenta?

| Adryanna2000 a răspuns (pentru spi):

2 ore pe zi - 200 lei pe luna. Daca ti se pare ceva nepotrivit in circumstantele in care muncesti 2 ore pe zi si ai si timp de studiu e problema ta.

| spi explică (pentru Adryanna2000):

Locuiesti la bloc? ca as vrea sa vin sa ma angajez la tine in scara.