| Iusty15 a întrebat:

am o dilema:am 17 ani si sunt elev la un liceu tehnologic din Iasi, visul meu este sa ajung in Armata Romana ar exista vreo sansa sa-mi realizez visul avand in vedere handicapul urias si anume un liceu tehnologic? Rog sa ma ajutati cu un sfat pertinent!

9 răspunsuri:
| express11 a răspuns:

Orice liceu termini, in armata poti intra oricand.

| corolav a răspuns:

Pentru a te angaja în armată este suficient să fii absolvent de liceu ( de oricare).
Apoi, te adresezi unui Centru Militar Județean și afli toate celelalte amănumte.
Oricum, înainte de toate, trebuie să știi că examenul medical este deosebit de riguros.
Armata actuală are numai PROFESIONIȘTI.

| StefanKogut a răspuns:

Pai daca visul tau e sa faci parte din Armata Romana, atunci, dupa ce termini liceul te inrolezi si o iei de jos, de la recrut, si dupa cum bine spunea Napoleon: "Fiecare soldat are in ranita bastonul de maresal." Nu ai nici un handicap, trebuie doar sa crezi in tine si sa te interesezi bine care sunt conditiile pentru incorporare si sa fii sigur ca le indeplinesti. Pentru informatii sigure iti recomand sa te adresezi Comisariatului din zona ta de resedinta, de regula sunt infiintate la nivel de judet, deci daca nu locuiesti intr-o resedinta de judet, s-ar putea sa fii nevoit sa te duci pina acolo, intr-o scurta vacanta.

| William a răspuns:

Liceul tehnologic este un handicap? Credeam ca nu ai o mana sau un picior. Da, poti sa intri in armata si daca termini un liceu tehnologic dar mi se pare ca trebuie sa iei bacul. Nu stiu in ce clasa esti dar la noi au venit in clasa a XI-a si a XII-a doi nu stiu ce de la unitatea militara din oras sa ne spuna ce grozava e armata si probabil vor veni si la tine iar atunci poti sa ii intrebi. Ai putea sa imi spui de ce vrei sa faci armata?

| grab a răspuns:

Nu e asta un impediment.