anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Sunt student în anul I la facultatea de Mate-Info, universitatea din București, secția de Info și totuși după primul semestru nu sunt decis dacă am făcut alegerea potrivită pentru mine. Vara trecută oscilam intre Automatica și Calculatoarele de la Politehnica și F.M.I.-ul unde mă aflu acum. Ideea e că eu fusesem admis la amândouă profilele (ACS Poli si Info Unibuc), dar atunci am ales Info UniBuc din simplul motiv ca mă calificasem în seria de olimpici și că știam că aici la UniBuc nu se mai face deloc fizică. Totuși acum nu știu daca aș mai alege similar. Aud lucruri bune despre Poli (mulți dintre foștii mei colegi de liceu, nu neapărat buni pe info, s-au dus acolo), mai multe lucruri decat UniBuc și pare ca acolo ar fi fost și mai multe oportunități (cel puțin din auzite). Eu puteam merge acolo, fizica nu era o problemă pentru mine (am bronz la ONF 2019), dar am zis ca n-aș vrea sa aprofundez mai mult fizica și că as vrea sa am de a face doar cu informatica (vreau să merg pe programare în viitor). Totuși un minus în această situație este ca nu ies inginer programator (cum e la Poli), ci doar licențiat în info. De asemenea, Poli-ul e 4 ani, Info Unibuc doar 3 ani și unii angajatori iau asta în serios. Știu că acum nu mai e de dat înapoi pentru mine, dar aș vrea măcar să îmi clarific dacă decizia luată a fost bună sau nu. Voi, din ce cunoașteți, care ați spune ca e o facultate mai bună? Nu sunt interesat de impozite suplimentare la vreo facultate sau de posibilitatea de a merge cu restanțele până în anul final sau de a nu pierde locul la buget. Sunt interesat pur de calitatea cursurilor/materiilor/profilor și a viitoarelor oportunități de angajare în urma absolvirii facultății.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns: