anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare. Sunt elev in Clasa a10-a La Liceul Teologic. Intr-un fel nu prea imi place aici, deoarece simt ca nu sunt bun pentru asta, nu e de mine. Dupa ce termin Liceul as vrea sa merg la Facultatea de Medicina. As vrea sa-mi spuneti si mie cum sa fac sa intru acolo, adica trebuie sa dau examen, daca da la ce materii, ce parere aveti de Medicina. Astept raspuns, multumesc anticipat. (ii cer scuze daca nu am postat in categoria buna)

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sa inteleg ca e mai usor sa fii doctor de trupuri decat doctor de suflete? parerea mea e ca nici nu stii cat te inseli de tare.fiindca doctori de trupuri sant multi si habar nu au, fiindca se vede in sistem.doctori de suflete in cadrul bisericii chit ca sant multi preoti, putini sant doctori de suflete.si e maaare nevoie.

1 răspuns:
| SmoKeD a răspuns:

Ai grija ca la medicina e multa materie de invatat, iar daca nu o sa-ti placa ce se face in spitale o sa stai cu diploma in mana + 5 ani irositi

Pentru medicina generala si medicina dentara trebuie sa stii asa: biologie, chimie, fizica.
Daca vrei sa lucrezi ca farmacist: anatomie, fiziologie, chimie, biologie vegetala
Iar la facultatea de moase si asistenti medicali: biologie fizica chimie, iar daca urmezi pe 3 ani esti specializat in: Balneofiziokinetoterapie, Tehnica dentara, iar pe 4 ani: Asistenta medicala generala, Moase