anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare tuturor!

Nu știu ce sa fac cu viata mea efectiv, cu asta am spus tot.

Sunt eleva în clasa a 8-a și nu știu dacă sa aleg liceu sau profesionala. Ca sa va zic sincer, sincer, nu ma descurc cu romana și matematica, la romana e ok, deseori iau note de peste 7, în fine, abia ce am intrat în casa a 8-a dar niciodată nu am luat sub 5, o singura dacă am luat 5 anul trecut, 7 la teza și în rest 7, 8 sau 9 la teste, eu zic ca e ok chiar nu am asteptari mai mari decât notele de trecere dar la matematica, n-aveți idee cât de paleta pot sa fiu, în a 5-a am avut media 8, de obicei nota 7 sau 8 la teste și 8 la tezele de pe ambele semestre, dar în a 6-a m-am mutat la alta scoala și acolo a început totul, am început sa iau note din ce în ce mai proaste și anul trecut s-a ajuns chiar și la corigenta pe semestrul 2, nu am fost niciodată "tocilara" la matematica dar totuși pana sa ma mut la școala asta luam note acceptabile.

Asa, ca m-am lungit cam mult, sa trec direct la subiect, nu vreau sa ma duc la facultate, bineînțeles ca la liceu vreau sa ajung dar dacă e sa întru la liceu mai mult ca sigur as intra pe top cele mai slabe licee, dacă eu la un test de la matematica nu iau mai mult de 5 cum pot sa iau peste 6 la examen? Am făcut meditații jumătate de an și nu m-a ajutat cu aproape nimic, am mai învățat câte ceva dar la teste și ascultare nu m-a ajutat deloc, doar puțin când ieșeam la tablă. Și de exemplu dacă ma duc la profesionala din câte am înțeles se fac doar 3 ani și după ce îți iei diploma poți sa faci și un an sau doi de liceu? O persoana a spus asta la o întrebare pusa pe TPU, a zis ca după ce îți iei diploma poți sa faci 2 ani de liceu și sa dai și bacalaureatul? Lămuriți-mă și pe mine.

Concluzia e dacă are rost sa ma duc la un liceu foarte slab pentru bac sau la profesionala pentru o meserie ca mai apoi sa iau dibloma?

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Pentru d-ta, profesionala plus liceu seral pe urmă.