anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

sa va spun povestea mea:am 15 ani si am un frate mai mic(10 ani), mama lucreaza si se duce in fiecare seara la servici. tatal meu e un betiv, e gelos si zice mereu ca mama are amant, ca nu stiu ce, gaseste mereu subiect de cearta si uneori o bate pe mama.eu si fratele meu privim neputinciosi si incercam sa o aparam.de un timp zice ca baga divort de ea si mereu foloseste cuvinte grele (curva, parasuta, o da dracu,"fah")si multe alte cuvinte grele.
chiar as vrea sa bage divort sa se termine odata tot infernul in care traiesc
eu sunt eleva in clasa a8-a si invat cel mai bine din clasa am numai note de 10 si stau si ma gandesc ca el(tata) in loc sa incerce sa fie un tata bun si sa se indrepte, pedepseste si copiii cu astfel de comportament. ce sa fac va rog astept pareri CINE VREA ID-UL MEU... eu.secret15va rog veniti cu sfaturi

8 răspunsuri:
Apache
| Apache a răspuns:

Sincer problema asta nu se va rezolva de la sine spune-i mamei tale ca cel mai bine este sa bage divort! tu trebuie sa ramai puternica pentru mama ta, sa aiba si ea un sprijin, si pentru fratele tau pentru ca la varsta aia daca vede lucrurile astea poate sa ajunga ca tatal lui daca nu are niciun sprijin! si nu uita un lucru omul care o bate pe mama ta e tatal tau, bun rau e tatal tau, asta sa nu uiti

| KlaudyaAddha a răspuns:

Vorbeste deschis cu mama ta si spune-i ca ar fi bine sa divorteze cat mai repede. Una e cand se mai cearta putin, dar daca e asa betin incat o bate... E clar ca divortul e singura solutie! Daca vorbesti cu ea, aunt sigura ca va incerca sa iti asculte dorinta.

| macgyver a răspuns:

Incearca sa o convingi pe mama ta sa divorteze ca sa scapati toti.

| Just a kid a răspuns:

Ar trebui sa ii explici mamei tale ca nu s mai poate asa si sa bage divort daca si u asta vrei.multi parinti nu divorteaza"pentru copii"dar daca in cazul tau tu iti doresti asta eu cred ca mama ta ar fi usurata sa afle asta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: