Întrebare recomandată | dragos9234 a întrebat:

Iti pasa de parerea altora despre tine?

79 răspunsuri:
NOname
| NOname a răspuns:

Pentru mine contează părerile despre mine doar celor câtorva, pe care i-aş putea număra pe degete, care sunt cu adevărat importanţi pentru mine. Celelalte păreri sunt irelevante pentru mine (mă pot ajuta să mă perfecţionez, dar nu mă afectează în niciun fel).

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Dacă mă iau după părerea lumii, aș fi boschetară.
Pa, pa.

| FartsMaker a răspuns (pentru Legiuitoarea):

De ce ei iti spun sa te muti in boscheti?

| Legiuitoarea a răspuns (pentru FartsMaker):

Bună.
Poftim?
După gura lumii aș muri de foame!
Pa, pa.

Apache
| Apache a răspuns:

Da.....cu toate ca nu vreau asta.
Felul in care esti conceput de lume te poate darama sau te poate ridica.
Este usor sa spui ca nu iti pasa de ceilalti pana cand vezi ca toata lumea s-a intors impotriva ta.

| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Da,imi pasa. Cred ca majoritati le pasa. Ma afecteaza orice lucru rau adus la adresa mea.
*-*

| IMC90 a răspuns:

Nu. Sunt foarte putine persoane pe parerea carora chiar pun accent. Restu, ma doare-n cot ce cred despre mine.

| MioaraParalescu a răspuns:

Este lucrul de care imi pasa cel mai putin pe lumea asta!

| 4b a răspuns:

Gura lumii are ignor...

| EU1139 a răspuns:

Sincera sa fiu...da dar deinde foaarte mult cine e persoana care ma critica. Daca e o persoana pe care eu o respect si o admir ormal ca o sa incerc sa corectez ce e de corectat la mine...dar daca e o persoana cu care nu prea am de-a face sau nu ma inteleg bine cu ea chiar nu ma intereseaza ce crede sau ce zice despre mine.Persoanele care vor sa ma cunoasca trabuie sa vorbeasca cu mine nu cu altii despre mine.

| CrazyTeenager a răspuns:

Negru sub unghie.

| eliaclodia a răspuns:

Acum nu/ Mi-am dat seama ca cele mai multe relatii, uneori chiar si cu parintii, apartin lantului trofic, vanatorii. In 80 la suta din ele, total inferioare si fara beneficii de nicio parte. Unii sunt pusi chiar doar pe distrus. Din orgoliu.Si cum orgoliul e muritor, trecator, nu castiga nimeni.

| JustMusic a răspuns:

Daca e parerea unor prieteni foarte apropiati sau a familie, o mai iau in seama.

| RainbowNeos a răspuns:

...poate ca nu toate parerile celorlalti ar trebui luate in vedere, ci doar cele care vin din partea unor persoane care inseamna ceva pentru noi, un profesor, o ruda, un prieten mai mare...

| iuliaiuliaiulia a răspuns:

De parca nu te bucuri cand cineva are o parere buna despre tine.straight face

| iuliaiuliaiulia a răspuns:

Chiar daca cei ce critica au dreptate sau nu, imi pasa si cred ca oricui, catusi de putin, ii pasa.Chiar daca stii ca nu trebuie sa te darame o parere, tot iti pasa. Pana la urma nu traim izolati. Iar daca cineva are o parere foarte buna despre tine, o lauda, atunci sunt sigura ca iti pasa de parerea astalaughing Si iti dau un exemplu: sa presupunem ca vrei sa devii foarte bun la ceva... un om cunoscut si apreciat. Si atunci normal ca trebuie sa iti pese de parerea lumii daca asta e scopul tau. chiar daca stii ca esti mai bun decat cineva, e bine sa le arati celorlalti de ce esti in stare, pentru ca atunci cand esti apreciat si tu te simti mai bine!

| WR104 a răspuns:

Sigur ca da, nu cred ca ti-ar placea sa afli intr-o zi ca familia sau prietenii te considera o persoana rea sau plina de defecte.
Trebuie sa-ti pese altfel nu ai mai exista sau nu ar mai avea rost sa comunici sau si sa interactionezi.
Numai bine!

| KikiRiki98 a răspuns:

Parerea mea este ca desi aproape toata lumea spune ca nu ii pasa, de fapt este invers.Ne pasa, dar nu vrem sa recunoastem.Nu cred ca nu exista un om caruia sa nu ii fi pasat ca cineva i-a vorbit urat, sau l-a vorbit pe la spate sau alte lucruri rele, tot simti in adancul sufletului tradare, ura, egoism si invidie cand cineva gandeste urat despre tine.Recunosc ca si mie uneori imi pasa, pentru ca asa e omenesc si firesc(dupa parerea mea) sa ai sentimente si sa simti, dar nu inseamna ca trebuie sa exagerezi intrand in despresie, trebuie sa treci mai departe cu capul sus mereu.

| Iulian03 a răspuns:

Da.

| RAY a răspuns:

Sincer nu, nu-mi pasa ce cred alti despre mine, fiecare e pentru el, nici mie nu-mi pasa de alti fiecare sa faca ce vrea

| RAY a răspuns:

O singura data mia pasa de parerea unei curve de atunci numai imi pasa de nici de parerile lor

| PedoBarbie a răspuns:

Mă doare la bască.

| BeyondTheDarkSun a răspuns:

Imi pasa de criticile oamenilor mult mai inteligenti decat mine.Nu-mi pasa de parerea celor incompetenti.

| Vans a răspuns:

Îmi pasă de părerea mea despre mine.

| KristalPop a răspuns:

Depinde de cine e vorba.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca este vorba despre oameni inteligenti care imi sunt apropiati cam da, in rest nu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca imi pasa, acum eram mort.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna!
Sincer nu ma iau dupa gura lumii, nu-mi pasa ce zice lumea despre mine!
Te pup!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu,pe mine in cot ma doare de ce spun altii despre mine.
Asa ca, nici tu nu trebuie sa te ie-i dupa altii[decat daca sunt adulti.si au dreptate].
Parerea ta e cea mai importanta
Sustine-o!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Tie iti pasa?

| Foxyyyy a răspuns:

Doar de parerea persoanelor pe care le consider importante pentru mine.

Întrebări similare