Întrebare recomandată | dragos9234 a întrebat:

Iti pasa de parerea altora despre tine?

79 răspunsuri:
NOname
| NOname a răspuns:

Pentru mine contează părerile despre mine doar celor câtorva, pe care i-aş putea număra pe degete, care sunt cu adevărat importanţi pentru mine. Celelalte păreri sunt irelevante pentru mine (mă pot ajuta să mă perfecţionez, dar nu mă afectează în niciun fel).

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Dacă mă iau după părerea lumii, aș fi boschetară.
Pa, pa.

| FartsMaker a răspuns (pentru Legiuitoarea):

De ce ei iti spun sa te muti in boscheti?

| Legiuitoarea a răspuns (pentru FartsMaker):

Bună.
Poftim?
După gura lumii aș muri de foame!
Pa, pa.

Apache
| Apache a răspuns:

Da.....cu toate ca nu vreau asta.
Felul in care esti conceput de lume te poate darama sau te poate ridica.
Este usor sa spui ca nu iti pasa de ceilalti pana cand vezi ca toata lumea s-a intors impotriva ta.

| SimonaNicoletaღ a răspuns:

Da,imi pasa. Cred ca majoritati le pasa. Ma afecteaza orice lucru rau adus la adresa mea.
*-*

| IMC90 a răspuns:

Nu. Sunt foarte putine persoane pe parerea carora chiar pun accent. Restu, ma doare-n cot ce cred despre mine.

| MioaraParalescu a răspuns:

Este lucrul de care imi pasa cel mai putin pe lumea asta!

| 4b a răspuns:

Gura lumii are ignor...

| EU1139 a răspuns:

Sincera sa fiu...da dar deinde foaarte mult cine e persoana care ma critica. Daca e o persoana pe care eu o respect si o admir ormal ca o sa incerc sa corectez ce e de corectat la mine...dar daca e o persoana cu care nu prea am de-a face sau nu ma inteleg bine cu ea chiar nu ma intereseaza ce crede sau ce zice despre mine.Persoanele care vor sa ma cunoasca trabuie sa vorbeasca cu mine nu cu altii despre mine.

| CrazyTeenager a răspuns:

Negru sub unghie.

| eliaclodia a răspuns: