anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt în drum spre Bucuresti si m-a certat șoferul din autocar că am prea multe bagaje și a urlat la mine și eu am tăcut.
Vă rog urgent, ce să fac?
Ce sa îi spun? M-a enervat, cine se crede ca să urle la mine?

10 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu prea ai ce sa faci, autocarul este al lui, si el plăteste reparatiile daca se defectează, întradevar nu avea dreptul să urle ca nebunul la tine, dar din ce țară te ai intors? Sau unde pleci? Ce varstă ai?

| sabin89 a răspuns:

Poţi să îi spui că aşa e normal, când se mută omul se mută cu tot, cu arme şi cu bagaje. happy Nu pune la suflet.
P.s. De observat că, CristiDin Bucureşti are o obsesie pentru a şti vârsta domnişoarelor de pe aici. Nu te grăbi să i te destăinui.

| BroascaCuElice a răspuns:

laughingtaci in continuare daca nu vrei sa faci autostopul, ai putea sa-i bati obrazul cand ajungi la destinatie.

| Panamax a răspuns:

Daca ai mai mult de 20 de valize are tot dreptul sa se enerveze

| Sonia822 a răspuns:

Ii iei nr de la masina, retii intervalul cursei si fci reclamatie la firma unde e angajat, o depui pe site-ul societatii sau personal, si sa te asiguri ca primesti nr de inregistrare. Subsemnatul x, legitimat cu CI serie, nr, prin prezenta reclam faptul ca in timp ce ma aflam in vehiculul cu nr de inmatriculare... in cursa Bucuresti - bla bla, care a plecat la ora Z, n-am lovid de urmatoarea situatie: si incepi sa povestesti ce s-a intamplat, ce ti-a spus, cat de neprofesionist a fost, cum ai fost moral afectat, ca se uitau oamenii si tu te-ai simtit. Ca sa fie atenti cum isi selecteaza personalul, intreaba-i daca au regulament intern si daca scrie acolo ca trebuie sa urle la clienti, sa injure in loc sa vorbeasca civilizat, si trimite si la OPC, ddesi nu cred ca au ce sa faca. Dar asa, sa-i pui in cc la mail, sa vada firma aluia ca ai fost afectat moral. Sa se vada mail-urile de la opc si de la firma, intre ele. /Deci i-ai numarul. Daca ai ajuns deja, merge si fara nr de masina

| flixbuster a răspuns (pentru Sonia822):

Singurul raspuns util, felicitari.

As adauga ca inainte sa faca reclamatie sa sune la firma sa discute cu ei ce politica de bagaje au (de exemplu la avion au o limita de kg si ce e peste se plateste, elegant, fara certuri).

| Sonia822 a răspuns (pentru flixbuster):

Pai atunci sa-mi dea funda rolling on the floor

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dupa ce ajungi la destinatie si iti iei toate bagajele, intoarce-te la el si spune-i ca e un taran prost si needucat si ca tocmai si-a pierdut un client.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu zic sa nu iei actiune pentru ca majoritatea sunt tarani si nu ii duce capul de mai mult. Tu foloseste-te de serviciul lor (chiar daca e de calitate joasa) ca sa ajungi la destinatie.

| nicu991 a răspuns:

Da-te jos din autocar, i-auzi la el ce nesimtit. cum sa-ti zica tie asa ceva laughing