| cripsontyphoon a întrebat:

Am nevoie de ajutor! Sper ca veti avea rabdare sa cititi totul si apreciez acest lucru.
Povestea incepe cam asa: Acum cateva sa ptamani am decis sa incep o relatie cu o colega. Eram foarte apropiati si am decis ca asa ne0ar fi bine amandurora. Lucrurile au mers bine (sau cel putin nu le-am acordat eu atentie)pana am inceput sa observ ca e destu de retrasa si nu mai e ca inainte. Sunt foarte confuz, cand suntem numai noi se comporta destul de tandra (ea fiind la prima relatie), insa cand mai sunt si alte persoane nu imi ofera deloc atentie si se comporta foarte rece cu mine. Stiu ca pentru ea e ceva nou si ca trebuie sa invete multe, insa nu sunt un profesor foarte bun, si nu stiu cum sa procedez, amandoi tinem foarte mult unul la altul, insa as dori sa fie mai tandra uneori. Va multumesc pentru rabdare si astept sfaturile voastre.

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Momentele de tandrete nu se fac in public deoarece in primul rand nu se cade o astfel de manifestare de fata cu alte persoane. Doar daca ai constatat o racire a relatiei si in momentele in care sunteti doar voi doi ar putea sa-ti aprinda un eventual semnal de alarma. Ti-ai pusintrebarea daca nu se intampla asa ceva si este doar o parere de a ta? Ai putea discuta cu ea pe aceasta tema sa vezi ce spune si ea.

6 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Sunteti inca a inceput, sentimentele ei fata de tine inca nu dau pe rascoale. Cand ai fost cu ea, singuri, la un spectacol sau la o plimbare prin parc?

| cripsontyphoon explică (pentru neutrino):

Petrecem destul de mult timp impreuna, in fiecare miercuri, joi si duminica. Problema e ca se destinde doar cand suntem singuri.

| neutrino a răspuns (pentru cripsontyphoon):

Eu te-am intrebat altceva. Curios este ca tu ai prefera ca ea sa se destinda si atunci cand sunteti cu gasca.

| LoveSleep a răspuns:

Ea se comportă absolut normal.