| anonim96_4368 a întrebat:

.am si eu o mare problema.straight face..pe data de 3 aprilie mi-a venit ciclul.iar pe data de 15 m-am culcat a 2 a oara cu prietenul meu.[nu am folosit nicio metoda contraceptivasad] si eram chiar in perioada fertila. dupa cateva zile mi-am dat seama ca eram in aceea perioada, era prea tz pentru pastila de a 2 a zi..Si iata, acum suntem in 29 aprilie si inca nu mi-a venit ciclul..Desi, de 2-3 zile ma dor sanii si am mici dureri abdominale. Si de dimineata, nu am mai putut rezista si am facut un test de sarcina.mi-a iesit negativ..nu stiu ce sa mai credsad..Mai pot fi insarcinata? Multumesc mult!:*

6 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Eh invatare de minte, din asta s-au inventat prezervativele. Daca vroiai fara prezervativ luai foite, sau anticonceptionale dar deh, daca te-a mancat! Testele de sarcina sunt irelevante trebuiesc facute periodic, acu mai faci unu la o saptamana. Un control la ginecolog ar fi indicat. Si asta cu calendarul este o prostie! nu e 100% riscul este tot mare undeva la 40% sa ramai daca nu mai mare depinde de organism! acum daca si-a dat drumu in tine s-ar putea sa ramai laughing totusi si asa sansele sunt destul de mari. Daca si-a dat drumu afara sa zicem ti-au crescut sansele sa nu ramai! dar tot nu e sigur. Ce sa va fac daca va mananca? am explicat in 1000 de topicuri folositi prezervativ! sau o alta metoda contraceptiva! calendarul nu e sigur, la fel nici treaba cu retrasul penisului inainte de ejaculare!

| anonim96_4368 explică (pentru Azµre):

Nu si-a dat drumul in mine.winking

| Azµre a răspuns (pentru anonim96_4368):

Pai si ce rahat am mancat eu acolo? nu conteaza ca si-a dat sau nu drumul in tine riscul de sarcina exista! si este unul destul de mare!

| AngelGirl5 a răspuns: