| Micutelor_Crystynutza_1994 a întrebat:


de 4 luni am venit in Italia si am inceput sa lucrez ca ospatarita si am un sef de 26 de ani care are un copil, eu am 20
el imi face avansuri, si mie imi place de el big grin ce sa fac?

32 răspunsuri:
| Aasdfghj a răspuns:

Divortat? Pai iti dai seama ca e posibil sa fi divortat sotia din cauza lui nu?laughing) Aia isi arunca gunoiul si tu il iei?
Gaseste pe cineva calumea, nu unul cu copil.
Te astepti sa faceti sex si sa te trateze la munca ca pe o printesa?

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru Aasdfghj):

Problema e ca, el a divortat de ea pentru ca avea 3 s-au 4 care o facea, eu am cerut o parere
sa ii spun ca il plac sau nu
mersi

| Bianca1001Bia a răspuns:

Eu zic, in cazul in care are nevasta, sa nu te bagi, nu o sa isi lase familia pentru tine, eu zic sa iti vezi de munca, iar daca este divortat, poti incerca, dar nu te lasa la pat din prima

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru Bianca1001Bia):

Bianca! el este divortat si sta doar cu copilul
ma inteleg foarte bine cu copilul chiar daca nu i-am marturisit nimic lui valentyno, in fine mersi!

| Bianca1001Bia a răspuns (pentru Micutelor_Crystynutza_1994):

Pai atunci dai drumu! Este foarte bine, eu zic sa faci ceea ce simti, ca in orice caz mereu exista un risc asa ca, cine nu risca nu castiga baftaa"!

| corbulalbrosu a răspuns:

Incearca o relatie si vei vedea ce va urma.Nu esti nici prima nici ultima care este "curtata" de un barbat cu un copilas. S-ar putea sa vada in tine mama perfecta a copilului. Incearca.

| FABULOSUL6000 a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Nici tu nu crezi ce spui, corect? Hai, fii sincer.Trebuie sa fii naiv sa vezi intr-o pustoaica de 20 ani, care nu pare tocmai un model de mama viitorului(dupa figura), o posibila partenera pentru tine si mama pentru copil!

| corbulalbrosu a răspuns (pentru FABULOSUL6000):

Si daca iti spun ca m-am "inspirat"/exprimat dintr-un caz real in acel raspuns, ma vei crede?