| Micutelor_Crystynutza_1994 a întrebat:


de 4 luni am venit in Italia si am inceput sa lucrez ca ospatarita si am un sef de 26 de ani care are un copil, eu am 20
el imi face avansuri, si mie imi place de el big grin ce sa fac?

32 răspunsuri:
| Aasdfghj a răspuns:

Divortat? Pai iti dai seama ca e posibil sa fi divortat sotia din cauza lui nu?laughing) Aia isi arunca gunoiul si tu il iei?
Gaseste pe cineva calumea, nu unul cu copil.
Te astepti sa faceti sex si sa te trateze la munca ca pe o printesa?

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru Aasdfghj):

Problema e ca, el a divortat de ea pentru ca avea 3 s-au 4 care o facea, eu am cerut o parere
sa ii spun ca il plac sau nu
mersi

| Bianca1001Bia a răspuns:

Eu zic, in cazul in care are nevasta, sa nu te bagi, nu o sa isi lase familia pentru tine, eu zic sa iti vezi de munca, iar daca este divortat, poti incerca, dar nu te lasa la pat din prima

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru Bianca1001Bia):

Bianca! el este divortat si sta doar cu copilul
ma inteleg foarte bine cu copilul chiar daca nu i-am marturisit nimic lui valentyno, in fine mersi!

| Bianca1001Bia a răspuns (pentru Micutelor_Crystynutza_1994):

Pai atunci dai drumu! Este foarte bine, eu zic sa faci ceea ce simti, ca in orice caz mereu exista un risc asa ca, cine nu risca nu castiga baftaa"!

| corbulalbrosu a răspuns:

Incearca o relatie si vei vedea ce va urma.Nu esti nici prima nici ultima care este "curtata" de un barbat cu un copilas. S-ar putea sa vada in tine mama perfecta a copilului. Incearca.

| FABULOSUL6000 a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Nici tu nu crezi ce spui, corect? Hai, fii sincer.Trebuie sa fii naiv sa vezi intr-o pustoaica de 20 ani, care nu pare tocmai un model de mama viitorului(dupa figura), o posibila partenera pentru tine si mama pentru copil!

| corbulalbrosu a răspuns (pentru FABULOSUL6000):

Si daca iti spun ca m-am "inspirat"/exprimat dintr-un caz real in acel raspuns, ma vei crede?

| FABULOSUL6000 a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Da,pe tine te cred.Dar probabil cazul tau implica o femeie mai matura, nu o pustoaica care il place pe seful,, ca na, doar e sef.

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru FABULOSUL6000):

Sincer? copilul e foarte atasat de mine din prima zi cand m-am dus la lucru
mie imi plac copii foarte mult si nu as vedea de ce sa nu ma accepte?

| FABULOSUL6000 a răspuns (pentru Micutelor_Crystynutza_1994):

Daca e asa, atunci bravo.

| corbulalbrosu a răspuns:

Pentru Alecsandraaa,, Dar situatia inversa, el sa fie barbatul corect care a divortat de o curva si efectiv s-a "debarasat " de "gunoiul" din casa, de o panarama care ii manca banii si viata si nu se interesa de propriul copil.

| ywar a răspuns:

Sa te pui capra si sa te lasi calarita! Oricum doar de asta esti in stare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E minunat sa lucrezi cu cineva cu care ai avut o relatie, iti recomand. mai minunat e sa lucrezi cu unul care te foloseste doar pentru sex si mai e si seful tau. Bafta, nu vei regreta!

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru anonim_4396):

Nu e vorba de sex, el se comporta super frumoss cu mine, cand ies de la munca ma duce acasa si mai mult povestim
eu nu i-am zis nimic in legatura cu placutul
pe parcurs o sa incerc

| Țoglă a răspuns:

Dacă vrei să devii domnișoara de sub birouri, îți urez succes.

| e1xtz a răspuns:

Faci ce vrei, nu esti singura romanca in Italia ca amanta a sefului, au fost reportaje recente la "Romania te iubesc'' cateva saptamani pe aceasta tema.
Dar sa nu te astepti sa fii clasificata drept o 'doamna' in aceasta postura.A fi taratura sefului de ocazie nu iti va aduce doar avantaje(si crezi ca esti prima dupa care a lesinat)?
Esti pustoiaca, intereseaza-te la fetele mai in varsta ce locuiesc de mai mult timp pe acolo cum sta treaba cu italienii si modul lor de a se indragosti.

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru e1xtz):

Repet! e divortat, si nu sunt amanta lui!
nu percep sa fiu doar o carpa de sters pe jos!

| DjNick112 a răspuns:

Depinde, daca esti curva (mai mult ca sigur) accepti, daca nu, nu accepti

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru DjNick112):

Eu am cerut o parere! el este divortat nu as vedea de ce nu?
si de unde pana unde sunt curva? sa iti placa de cineva inseamna ca esti curva? eu nu cred!

| DjNick112 a răspuns (pentru Micutelor_Crystynutza_1994):

Daca doar asta da, prin "iti face avansuri" se pot intelege multe lucruri, de obicei asa se intampla, te culci cu el si gata, de asta ziceam de curva

| IoneeLaaaMaa a răspuns:

Imbraca-te sexy cand mergi la serviciu si accepta-i avansurile, o sa fie nebun laughing Eu zic sa fi sexy, spune-i ca il placi sau fai tu niste complimente. Si ce daca are copil, pana la urma il intretine nu? Eu zic sa ii raspunzi la avansuri, e fain sa ai un sef nu o sa regreti ai sa vezi. FUNDITA?

| Dariusuu a răspuns (pentru IoneeLaaaMaa):

Asta vrei?

Să i-o tragă până leşină şi după să o de-a afară?

Tu când scrii pe un site gândeşti ce scrii?

Sau scrii pentru fundiţe?

| IoneeLaaaMaa a răspuns (pentru Dariusuu):

Nu ma refeream la asta. I-am dat o idee. Nu e problema mea, dar daca tipa il place e logic sa o sa accepte...

| VictorVictoras a răspuns (pentru Dariusuu):

Ea spune ce ar face ea... si se mai mira de ce noi barbatii le tratam ca pe niste curve...

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru IoneeLaaaMaa):

Ionela, nu o sa fac eu asta! e divortat dar nu o sa fac lucrul acesta
nu o sa fiu eu ce-a disperata

| Micutelor_Crystynutza_1994 explică (pentru IoneeLaaaMaa):

Ionela, nu o sa fac eu asta! e divortat dar nu o sa fac lucrul acesta
nu o sa fiu eu ce-a disperata! nu e vorba de sex sau alt ceva

| IoneeLaaaMaa a răspuns (pentru Micutelor_Crystynutza_1994):

Hei Cristian nu m-am referit la sex...m-am rferit la faptul ca ar trebui sa ii spui ce simti happy e vorba de intelegere intre voi si sa inteleg ca se comporta frumos. Eu am zis ca ar trebui sa ii spui ce simti, poate m-ai inteles gresit.

| Dariusuu a răspuns (pentru VictorVictoras):

Corect.

Ai dreptate

| florin96ak47 a răspuns:

E grav daca la 20 ani ceri sfaturi de genul de pe internet...

| LoseYourMind a răspuns:

''are un copil''
Exact!

| andreicelistet a răspuns:

Pai daca ai 20 de copii eu zic sa te linistesti. Sau na... fiecare cum ii place.