anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

O sambata seara ca ori care alta,cel putin incepul.
Fiecare dintre noi avem succes cu femeile mai mult sau mai putin.
Unii stau intr-o relatie clasica si poate fac pasul cel mare dupa.
Altii au aventuri peste aventuri si intr-un final fac pasul cel mare.
Cred ca fac parte din a doua categorie happy
Dar e bine asa big grin
Experientele anterioare chiar nu sunt relevante.
Azi eram la o bere cu un coleg si un bun prieten si discutam chesti barbatesti.
Pana sa ajungem aici colegul meu vorbea ca vrea sa-si faca o cariera in it,la indrumarea mea si la logica lui.
Alaturi era un cuplu.
Baiatul parea genul timid si fara experienta.
Se vedea de la o posta tensiunea care o au si mai ales zambetul fortat pe care tipa il schita uneori.
Eu vedeam asta.
Ma gandeam la o posibila abordare,dar ce sa faci cand avea pampalau dupa ea...
Am zis lasa.
Vorbeam cu prietenul meu despre viata in general si despre cat de valorosa e starea de spirit.
In bar se juca mult la bila dar cica tipa nu e familiarizata cu asta.
Dar a jucat si ea la misto.
La misto ca partenerul sa se duca sa achite nota si apoi sa vina subtil la mine sa-mi lase un bilet cu numarul de telefon.
Am uitat sa mentionez ca se uita mai mult la mine decat la cel cu care a iesit initial.
Azi cred ca o sun,sunt curios ce e de capu ei.
La prima vede pare ok.
Va spun toate astea sa va faceti o mica idee despre cat e semnificativa puterea atractiei.
Pentru doritori,va pot lasa un mesaj privat cum a fost experienta(daca iese evident).
Experiente ca experinte, dar cine se gandea la asta? Mai ales ca tipa era cu un baiat!
Care ati mai avut experiente de genu?

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns: