anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

O sambata seara ca ori care alta,cel putin incepul.
Fiecare dintre noi avem succes cu femeile mai mult sau mai putin.
Unii stau intr-o relatie clasica si poate fac pasul cel mare dupa.
Altii au aventuri peste aventuri si intr-un final fac pasul cel mare.
Cred ca fac parte din a doua categorie happy
Dar e bine asa big grin
Experientele anterioare chiar nu sunt relevante.
Azi eram la o bere cu un coleg si un bun prieten si discutam chesti barbatesti.
Pana sa ajungem aici colegul meu vorbea ca vrea sa-si faca o cariera in it,la indrumarea mea si la logica lui.
Alaturi era un cuplu.
Baiatul parea genul timid si fara experienta.
Se vedea de la o posta tensiunea care o au si mai ales zambetul fortat pe care tipa il schita uneori.
Eu vedeam asta.
Ma gandeam la o posibila abordare,dar ce sa faci cand avea pampalau dupa ea...
Am zis lasa.
Vorbeam cu prietenul meu despre viata in general si despre cat de valorosa e starea de spirit.
In bar se juca mult la bila dar cica tipa nu e familiarizata cu asta.
Dar a jucat si ea la misto.
La misto ca partenerul sa se duca sa achite nota si apoi sa vina subtil la mine sa-mi lase un bilet cu numarul de telefon.
Am uitat sa mentionez ca se uita mai mult la mine decat la cel cu care a iesit initial.
Azi cred ca o sun,sunt curios ce e de capu ei.
La prima vede pare ok.
Va spun toate astea sa va faceti o mica idee despre cat e semnificativa puterea atractiei.
Pentru doritori,va pot lasa un mesaj privat cum a fost experienta(daca iese evident).
Experiente ca experinte, dar cine se gandea la asta? Mai ales ca tipa era cu un baiat!
Care ati mai avut experiente de genu?

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

EmptyBook si daca e lauda si daca nu e lauda omul are voie sa se exprime, pana la urma si eu consider ca astfel de experiente sunt bune de citit, atractia fizica e puternica desigur, fata ti a dat o sansa man, acum restul depinde de tine, acel baiat poate era in lista prieteniei sau nu o atrage din punct de vedere fizic, sunt curios ce vei face in continuare?

| ROB3RT89 a răspuns (pentru RAY):

Nimic,ma intalnesc cu ea si atat.
Cum am zis, e loc doar de o aventura nu de ceva serios.
Cum sunt si femeile proaste, doar pentru sex.

27 răspunsuri:
| Freya1 a răspuns:

Bun si acum trezeste-te laughing

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Freya1):

Asa voi face happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

1989. Interesant an de nastere sa zic eu. Dar miroase a ceva. A ce oare? A lauda de sine sa fie oare? Cine stie. "Esti mare armasar, nebunule". Poate asta voiai sa auzi, dracu stie, ca eu nu stiu ce e cu intrebarea asta.

| ROB3RT89 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu esti obligat sa o iei in seama.
Cand zici 1989 te gandesti la revolutie, altceva interesant nu mai vad la anul asta!

| PersonajFictiv a răspuns (pentru ROB3RT89):

De la EmptyBook. Stiu ca nu sunt obligat dar te-am luat in vedere cand ii dadeai peste nas prietenei noastre comune. Aia cu inima mare dar avatar de materialista. Din comentariile alea pareai decent dar intrebarea asta ma lasa rece, serios. Adica na, tu mare aventurier, fu"i tot ce misca si iti pierzi timpul pe TPU? Cam aiurea. Dar fie. Cat despre 1989, ma refeream pe plan personal, nu istoric. Dar daca tot ai adus vorba, doar atat iti vine in minte? Nimic altceva? Nici macar un exemplu? Vad ca se baga si ray aiurea in seama. Uita/te bine la avatarul lui. Nu iti dai seama inca? Uite un mic ajutor, o melodie. Daca nici acum nu te prinzi, clar esti varza la capitolul istorie :)). https://www.youtube.com/watch?v=5IpYOF4Hi6Q.
Ps. Nu multora le plac istoria dar citeste aici. O gramada s-au intamplat in 1989. Am gasit chiar in limba romana. Pomana ce sa mai. AS zice sa dai o bere dar nu beau. http://stiri.tvr.ro/......12642.html ".

Vezi ca scrie clar de la emptybook, nu imi da mie reply.

| ROB3RT89 a răspuns (pentru PersonajFictiv):

De sweetangels era vorba? Are si ea toanele ei...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Acum sa nu te simti norocos, eu Nu cred ca e puterea atractiei fizice. Pana la urma daca te gândesti probabil face si ea la fel ca tine adica casual, tipul probabil ala timid de abia a avut curajul sa o scoata si tipa nu avea o variantã mai buna pe moment.

Cred ca oricine a patit sa mai primeasca priviri de la cineva in asemenea ipostazã, fata era foarte atentã la ce este in jurul ei, in general ele sunt multi-tasking pot sa scaneze orice tipi de pe langã ele si se baga pe varianta cea mai buna care o poate gasi la un baiat.

Nu stiu la ce distanta erati dar daca a auzit ce vorbeati si cum te uitai la ea sa o abordezi asta a fost smecheria. Femeile sunt hypergamiste adica vor pe cineva superior ei, si mai ales vor atentia tuturor baietilor.

| leapșa a răspuns:

Acum ceva timp iubita unui bun prieten de-al meu l-a inselat cu mine.
El o cauta numai la sani, pe cand eu o cautam numai in ochi.

Răspuns utilizator avertizat
| Annnnnie a răspuns:

Interesant mod si loc de a povesti experiente.
Tine-mă la curent. Sunt curioasă cât de proastă şi bună la sex a fost tipa. happy

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Prostuta e, dar nu atat pe cat pare.
Si in pat nu am nevoie de o intelectoala.
Ar fi culmea sa fie asta un criteriu de selectie.

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Ai fi surprins cate poate face o intelectuala.

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Nu m-ar surpinde nimic, omu se vede daca ti cont de mici criterii si sa-l citesti!

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Asta e o impresie generala, dar oricand poti sa fii surprins. happy

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Mai greu happy

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Dar nu imposibilwinking

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Si ce ar putea face o intelectuala?

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Sa te surprinda. Nu oricine poate face asta. happy

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Da,are si o fata de genu farmecu ei.
Dar nici prea multa intelepciune fara carisma nu da bine.
Trebuie sa fie un echilibruhappy

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Normal. Echilibrul e secretul. happy

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Ar fi mai multe, echilibrul e doar o piesa din puzzle!

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Daa. laughing Dar na, daca nu-i o piesa, nu-i un puzzle complet.

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Annnnnie):

Da,asa e!
Dar poti avea piesele si sa nu reusesti sa-l faci happy

| Annnnnie a răspuns (pentru ROB3RT89):

Daaa. De asta ai nevoie de cineva potrivit ca sa poti sa il faci. happy