anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o mare problema. Sunt student in Timisoara. Acum 5 zile a venit amicul meu in camera de camin si mi-a zis ca vrea sa bem in seara respectiva eu am fost de acord. Apoi a chemat o tipa. Eu unul am prietena suntem intr-o relatie serioasa, anul urmator ne vom muta impreuna. Ideea care e dupa ce amicul meu a adormit, tipa a venit peste mine in camera si a inceput sa ma pipaie si a incercat sa ma dezbrace si sa faca sex cu mine. In momentul in care a vrut sa si-o bage singura eu m-am trezit din pat si i-am zis sa ma lase ca eu am prietena si o iubesc si nu vreau sa o insel. Ideea e ca ma simt vinovat cu toate ca oamenii cu care am discutat au zis ca nu se poate pune problena de inselat. Ce arere aveti?

6 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Si cand se lasa seara din Bucuresti in Timisoara...


HALELE MAICA SFANTA APANADE DE PAGANI!

esti student, te afli in perioada cea mai frumoasa a vietii tale tocmai ti sa acordat o sansa la distractie ai dat cu piciorul halele maica sfanta esti la varsta la care trebuie sa strabati cat mai multe cearsafuri nu relatii serioase nu mutat impreuna esti prea tanar pentru asta, in loc sa iti traiesti studentia frumos la camin, te muti impreuna cu aia si o sa apara frustau, certuri, strangi cureaua ca nu aveti bani de chirie curent, parintii ei te vor manca de viu si te vor omori psihic cu presiunea sa o ceri pe fata lor de nevasta, copile e viitorul tau in joc nu iti bate joc de el bucurate de studentie asa perioada nu mai pupi in viata ta, GANDESTETE FOARTE BINE