anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o mare problema. Sunt student in Timisoara. Acum 5 zile a venit amicul meu in camera de camin si mi-a zis ca vrea sa bem in seara respectiva eu am fost de acord. Apoi a chemat o tipa. Eu unul am prietena suntem intr-o relatie serioasa, anul urmator ne vom muta impreuna. Ideea care e dupa ce amicul meu a adormit, tipa a venit peste mine in camera si a inceput sa ma pipaie si a incercat sa ma dezbrace si sa faca sex cu mine. In momentul in care a vrut sa si-o bage singura eu m-am trezit din pat si i-am zis sa ma lase ca eu am prietena si o iubesc si nu vreau sa o insel. Ideea e ca ma simt vinovat cu toate ca oamenii cu care am discutat au zis ca nu se poate pune problena de inselat. Ce arere aveti?

6 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Si cand se lasa seara din Bucuresti in Timisoara...


HALELE MAICA SFANTA APANADE DE PAGANI!

esti student, te afli in perioada cea mai frumoasa a vietii tale tocmai ti sa acordat o sansa la distractie ai dat cu piciorul halele maica sfanta esti la varsta la care trebuie sa strabati cat mai multe cearsafuri nu relatii serioase nu mutat impreuna esti prea tanar pentru asta, in loc sa iti traiesti studentia frumos la camin, te muti impreuna cu aia si o sa apara frustau, certuri, strangi cureaua ca nu aveti bani de chirie curent, parintii ei te vor manca de viu si te vor omori psihic cu presiunea sa o ceri pe fata lor de nevasta, copile e viitorul tau in joc nu iti bate joc de el bucurate de studentie asa perioada nu mai pupi in viata ta, GANDESTETE FOARTE BINE


acum sa o luam realitatea in palme, zici ca nu vrei sa iti inseli iubita DAR totusi domnisoara a reusit sa te dezbrace pana apropae si-a bagat penisul singur in ea, NU conteaza ca nu ati apucat sa faceti sex, TU AI raspuns invitatiei ei si este normal esti la varsta la care ai nevoie de diversitate sexuala, imi pare rau sa te dezamagesc dar TU TI-AI inselat iubita acceptand invitatia frumoasei si delicate domnisoare chit ca actul nu a avut finalizare si sincer daca tot ai inceput puteai sa fi terminat. GANDESTETE bine esti in studentie ti se vor ivi ocazii, iesi cu baieiti la baut, chefuri in camin asta este viata de care sa te bucuri nu relatii serioasa care nu garanteaza viitor, iti vei nenorocii viitorul daca parasesti viata de student in favoarea mutarii impreuna cu iubita. INCHEIE RELATIA SI DISTREAZATE LINISTIT

| mihai9899 a răspuns (pentru VerginicăVacăGrasă):

Este problema ta daca asa vezi lucrurile, eu o iubesc pe prietena mea si este diferit de ceea ce ai tu impresia, plus ca totul s-a intamplat foarte repede eu aproape dormeam.

| Emilian65 a răspuns:

Faptul ca ai refuzat partida de sex cu o fata de ocazie, inseamna ca o iubesti tare mult pe iubita ta. Felicitari ca ai avut puterea sa refuzi aceasta fata!

| R0R0 a răspuns:

Nu ai inselat-o.
Tu nu ai facut absolut nimic

| Oana92 a răspuns:

Ai tot respectul meu! Prietena ta e o norocoasa!
Nu ai inselat-o, nu ai de ce sa te simti vinovat. Eventual spune-i si ei ce s-a intamplat sa nu afle de la altii o varianta diferita.

| UnBaiat439 a răspuns:

Stai linistit... Fi mandru de tine. Cu toate ca erai sub influenta alcoolului, ai reusit sa iti gasesti echilibrul si sa faci ceea ce e bine. Nu se pune problema de inselat.