| Ionut_Bogdan_1999_OFMU a întrebat:

Salut! In ce locuri isi gasesc majoritatea bărbaților o potențiala iubita? Sau mai exact in ce conjunctura pot cunoaste fete? Lucrez ca si agent de turism dar nu prea intru in contact cu fete de varsta mea sau mai mici (23 de ani), in cluburi am mai incercat insa nu merge. Dau funda.

Răspuns Câştigător
| MioritaPaguba a răspuns:

N-ai decât sa încerci.
Singura metoda care funcționează din cate am observat eu dar trebuie sa ai noroc este prin prieteni comuni. Adică încearcă sa-ti faci prieteni tipi care au iubite și poate are o cunoștință din cercul lor de prieteni care e dispusa sa va cunoasteti.
Dar având în vedere ca majoritatea fetelor care au peste 18 ani care sunt ok sunt deja luate.
Poți doar sa speri ca se desparte de unul și o sa ți dea o șansă și ție.

Ai 23 pleease evita tinderu și alte macanele și nu încerca să te dai la fiecare femeie care îți iese în cale deoarece o sa creadă ca faci chestia asta cu toate. Singurele care o sa ți accepte avansurile o sa fie alea urâte sau care au vreun copil sau 2 și sunt divorțate la 35 de ani. Dacă te bagi prin cine știe ce baruri sau agăți asa aleatoriu.

| RAY a răspuns (pentru MioritaPaguba):

Ce importanță are prin ce mijloace atât timp cât nu e atrasă de tine

7 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nici unde, totul depinde de atracția fizică restul sunt aiureli, oamenii fug de realitate și trăiesc Intr o lume idealistă falsa și ipocrita

| dullcat a răspuns:

Buna.Contrar raspunsurilor care vor urma, eu te asigur ca le poti gasi in multe locuri, nu numai la munca sau in cluburi.

| Hyperion7 a răspuns:

Poți găsi fete oriunde, trebuie doar sa știi cum să le abordezi până la urmă

| Ionut_Bogdan_1999_OFMU explică (pentru Hyperion7):

Chiar asta e marea problema, nu prea stiu cum sa le abordez.

| Hyperion7 a răspuns (pentru Ionut_Bogdan_1999_OFMU):