| JustLoveMee33 a întrebat:

As vrea sa va intreb de aceste teste initiale,in special cei ce au intrat la un liceu bun,va este frica de ele? Iar cei ce au trecut prin ele,notele voastre au fost la o diferenta mare, mica fata de cele din clasele gimnaziale?

15 răspunsuri:
| JustDeedee a răspuns:

Acele teste nu o sa te afecteze. Sunt facute de toti profesorii din scoala si uite asa degeaba ai invatat un lucru cu profesoara ta de la clasa din moment ce se face un subiect de care habar nu are cum va fi.
Din cate stiu eu, aceste teste nu trebuie trecute, dar si normal sunt profesori ce le trec laughing
Oricum in primul semestru de liceu toti vor fi cam duri pentru a va speria, in al 2-lea semestru vor fi " mielusei ".

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu trec la liceu si am auzit de ele...Nu te stresa pentru notele care nu se trecwinking stresul a trecut deja odata cu Admiterea happy

| Andreeac33 a răspuns:

Am intrat cu o medie foarte mare, la cea mai buna sectie din Sibiu, la cel mai bun liceu cu predare in limba germana, anul trecut, la stiinet ale naturii.Am fost praf la mathe, romana si fizica.La mathe am luat 6, la romana 7 si la fizica 3.Nu conteaza aceste note, nu te stresa.Toti o sa fiti praf pentru ca profii au asteptari mult prea mari, mai ales la romana, va va cere ceva ce nu ati prea discutat in generala, ca nu iti va cere predicativa/subiectiva, ci interpretari strong din Eminescu etc. laughing) Oricum nu se trec si dupa o sa vezi ca o sa ai note total diferite fata de cele de la testele initiale.E doar o alta idee tampita a ministerului, sa vaada cat de rpede uiti pentru ca profii predau superficial, notele bazandu-se pe cat de mult poti invata mecanic, deci nu e motiv de stres.

| JustLoveMee33 explică (pentru Andreeac33):

Mai m-ai linistit big grin Sper sa fie la fel si la mine laughing

| Andreeac33 a răspuns (pentru JustLoveMee33):