| Urzica_Patricia_2001 a întrebat:

Buna,sunt eleva in clasa 8 in R.Moldova si dupa cl.8 ma mut in Romania si vreau sa-mi spune-ti daca e nevoie sa mai repet la scoala din Romania inca o data clasa 8 sau nu e nevoie vreau in Liceul de arta Romulus Ladea ))

6 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Nu va fi nevoie sa repeti clasa a 8-a dar va trebui sa te informezi din timp, la una din misiunile diplomatice ale Romaniei din R.Moldova,despre formalitatile de inscriere(continutul dosarului, calendarul inscrierilor etc.).Cel mai important criteriu al admiterii la studii in Ro, ca elev bursier al statului roman, este media de admitere--- vezi, in link, cum este calculata aceasta medie pentru elevii din R. Moldova :http://www.isjiasi.ro/......202015.pdf

| bursuc001 a răspuns (pentru alessia5158):

Bună, @alessia5158!

SCUZE pentru "intervenţie" big grin

Din păcate, NU cred că ai dreptate!
Am văzut şi eu întrebarea ( ieri ), dar NU am răspuns pentru că NU am putut să dau un răspuns sigur/corect sad

D-ra NU se poate înscrie la admiterea la liceu ( deci, pentru clasa a 9-a ) la noi în România ( acum în 2016 ) deoarece ar fi TREBUIT să termine Gimnaziul în Republica Moldova - iar la ei se termină Gimnaziul ( şi se dă acea Evaluare Naţională ) la sfârşitul clasei a 9-a!
Având în vedere că ea NU a terminat 9 clase în Republica Moldova, cel mai probabil, va trebui să facă ( aici ) ECHIVALAREA studiilor de acolo şi, PROBABIL că va face clasa a 8-a în România!

NU văd altă soluţie deoarece NU i se poate calcula o medie de admitere conform prevederilor legale - asta pentru că ea NU a absolvit Gimnaziul în Republica Moldova şi NU a susţinut "examenul de absolvire a 9 clase"!


O zi frumoasă!

| alessia5158 a răspuns (pentru bursuc001):

Ai dreptate, asa este precum spui!

| bursuc001 a răspuns (pentru alessia5158):

Mda, e puţin mai deosebită situaţia acestei fete happy