| Alin2077 a întrebat:

Buna TPU! Sunt student in anul 2 semestrul 1 si in acest semestru sunt plecat cu o bursa Erasmus intr-o alta tara, la o Universitate de top din Europa. (Nu a fost prima mea optiune dar aici am nimerit.) Nu prea ma descurc aici, cursurile sunt la un nivel mult mai avansat. In contractul pe baza caruia am primit bursa scrie ca am de facut minim 30 de puncte ECTS dar nu cred ca voi reusi sa trec toate examenele si sa fac toate punctele. Am auzit de la diverse persoane care au mai fost in Erasmus ca nu va trebui sa inapoiez bursa daca reusesc sa trec majoritatea cursurilor. Voi ce experiente aveti? Trebuie sa trec toate examenele altfel va trebui sa dau banii inapoi? Sau este ok daca ma intorc cu 20+ credite?

Si as mai avea o alta intrebare. Vreau sa ma transfer la o alta universitate, acelasi profil, dar nu din orasul unde am studiat in anul 1 ci in Bucuresti. Orasul in care am studiat in anul 1 era aproape de casa si de aceea am ales sa ma duc acolo. Stiu ca pentru transfer trebuie sa nu am nicio restanta. Daca voi face restante aici in Erasmus nu voi putea da examenele decat in anul viitor. Nu vreau sa mai studiez in acel oras din motive personale si as vrea daca fac restante sa repet anul 2 in Bucuresti. Nu am nicio restanta din anul 1. Este posibil sa ma transfer la alta universitate tot in anul 2?

5 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Mai frate, oare cum ajungeti voi de astia cu burse pe afara, dar sinteti vai de fundu vostru, rupti in fund. Auzi restante.Pai daca ai acolo restante, sigur o sa ai si aici, ori poate ca ai avut.

Cu burse ce mi-a povestit mie aia batrinii pe vremea impuscatului, pleacau doar aia care erau snur, totu pe linie, nici discutie de restanta.
Vad voi nu aveti treaba ajungeti cu burse ape afara, restante si vai mama voastra.Cum ai luat tu bursa si sa pleci pe afara, is curios? Ai avut relatii sau pe ce baza se dau acele burse?