| A7n7d7r7a a întrebat:

Ce parere aveti: La facultatile din cadrul ASE-ului sunt profesori sau cursuri mai bune decat la alte facultati? Sau mai precis de ce a ajuns ASE asa de cunoscuta si cautata?

4 răspunsuri:
| CrinaMadalina a răspuns:

ASE-ul este atat de cunoscut, pentru ca dupa ce il termini, itiooti gasi un loc de munca foarte bine platit...din cate stiu eu...

| CrinaMadalina a răspuns:

Iti poti*

| Stoian_Ana-Maria_1995 a răspuns:

Depinde foarte mult de facultate. Facultatile din cadrul ASE-ului " difera" foarte mult din cauza ca au profesori diferiti de cele mai multe ori si, evident, materii studiate diferite. Eu, ca un Marketer din cadrul ASE-ului ( facultate pe care o studiez in limba Eng ) iti pot spune, subiectiv ce-i drept, ca este foarte ok la ASE. In principal profesorii stapanesc arta de a preda si nu vin la cursuri cu intentia de a executa pe cineva, dimpotriva. Singurul lucru cu care mi-a fost greu sa ma obisnuiesc este stilul de predare: cam toate cursurile sunt in format electronic iar, in vederea pregatirii pentru examene, ai adesea mai mult de invatat pentru examene de cat s-a predat la curs ( sau mai amplu)- tocmai de aceea ASE-ul are cursuri care dureaza doar 1:30' si nu 2, 4 ore cum au alte facultati- se bazeaza foarte mult pe conceptul de student silitor si autodidact. Cursurile nu stiu dsca sunt neaparat mai bune, si nici nu am cu ce sa fac o comparatie, insa ceea ce pot sa iti spun este ca foarte multi profesori sunt apropiati de studenti( cam ca-n liceu), le cunosc Numele in primul rand, lacunele si sunt foarte disponibili si receptivi( asta nu este o regula generala totusi). In ceea ce priveste "popularitatea" ASE-ului, nu cred ca e un subiect care trebuie discutat aici. Probabil bila este de vina! laughing

| A7n7d7r7a explică (pentru Stoian_Ana-Maria_1995):