| BadGirl347 a întrebat:

Pentru cei din Ploiesti care invata in CNMV, cum vi se pare liceul? E adevarat ca notele nu sunt pe merit puse? Cum sunt elevii in general? Exista clase de mate-info intensiv engleza? Cu cat se intra? Se poarta uniforma? Cam care e regulamentul cu privire la vestimentatia elevilor? Aspectul interior al cladirii cum este? astept raspunsuri detaliate, cu argumente. Funda! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| MariaCristina100 a răspuns:

Buna!
Am studiat acolo in urma unui transfer.Si nu regret.Notele mele la inceput au fost destul de mari, dar cu timpul recunosc ca nu am mai fost ce eram.Notele sunt puse pe merit.Dar acuma, l orice liceu vei merge daca duci o mica spaguita se va observa o diferenta considerabila.Crede-ma.
In general, la promotia la care am fost eu anul trecut erau destul de treaba, dar depinde promotia.Fiecare colegi se mai ciondanesc putin, trebuie' sa-i cunosti.
Da, exista.Si sunt foarte bine dotate(existau, dar si acuma cred).
La promotia mea de anul trecut nu, nu se purta.Iar la promotia la care merg eu pe anul acesta la fel va fi, cu siguranta.Liceele daca ai observat de la noi, chiar nu prea pun accentul pe vestimentatie clasica(uniforma).
La vestimentatie ne atragea atentia la blugii "rupti", dar la fete cel mai des la fustele ce nu aveau peste lungimea genunchiului.
Cat despre intrare. Poftim ceva statistici din anul acesta: Matematica-Informatica 106 28 - - Teoretica Real - Limba romana Engleza 9.71
Matematica-Informatica 107 84 - - Teoretica Real - Limba romana - 9.07
Stiinte ale Naturii 108 28 - - Teoretica Real - Limba romana - 9.04
Stiinte ale Naturii 109 14 - - Teoretica Real - Limba romana Germana 8.55
Stiinte ale Naturii 110 14 - - Teoretica Real - Limba romana Franceza 8.42
Sportiv - 28 - - Vocationala Sportiv - Limba romana - -
Filologie 111 28 - - Teoretica Uman - Limba romana Engleza 8.90
Filologie 112 56 - - Teoretica Uman - Limba romana - 8.39
Stiinte Sociale 113 28 - - Teoretica Uman - Limba romana - 8.49.