| Allexiiiaaaaaa786 a întrebat:

Hello TPU!



Am nevoie de niste păreri despre niște licee din capitală.



Anul acesta sunt clasa a VIII-a si sunt indecisă asupra liceului.



Vreau să merg la un profil de matematică-informatica ( simplu, nu intensiv engleza sau info) la unul dintre liceele:

-CN Tudor Vianu

-CN Mihai Viteazul

-CN Gheorghe Șincai



Estimez că Media mea de admitere va fi destul de mare (în jur de 9, 65), decizandu-ma astfel asupra acestor opțiuni de licee.



As dori păreri/sfaturi despre licee.(nu statici).



Mulțumesc anticipat!



Fundalaughing))

Răspuns Câştigător
| KilluaSenpai a răspuns:

La Mishu se face foarte multa carte dar profii sunt chiar ok (merge sa zici ca iti e rau/ ti.a mancat cainele tema) si paznicu mai inchede ochii cand tu iesi la 10.Tot aici se baga Maria in draci happy
La Vianu sunt profesori foarte striciti si faci extrem de multa carte mai ales informatica. Daca vrei ca in astia 4 ani doar sa inveti, alege Vianu.
De Sincai nu stiu nimic, scuze sad
P.S: Esti sigura ca vrei mate-info? e foarte greu
P.S 2 : Tot ce am scris sunt spuse de niste prieteni sau fosti colegi de generala.

| Allexiiiaaaaaa786 explică (pentru KilluaSenpai):

Mersi pentru părere! Da vreau la mate-info, chiar dacă este destul de greu, deoarece eu sunt cam paralela cu materiile umaniste. CNTV este prima mea alegere, dar auzit că profesorii sunt foarte stricti, iar dacă nu ești în clasa olimpicilor ești aproape invizibil pentru ei.Despre CNMV am auzit că este cât de cât ok, dar nu stiu sigur dacă acolo mi-ar fi cel mai bine. Orixom eu sunt as vrea sa merg la unul dintre cele 3 si sper ca voi lua nota mare la română(nu e chiar punctuleu forte).

| KilluaSenpai a răspuns (pentru Allexiiiaaaaaa786):

La stintele naturii te.ai gandit? In mare parte se bazeaza pe matematica(mai usoara ce.i drept) iar din cls 11 scapi de info care foarte grea.
Umaniste faci si la real primi 2 ani iar dupa mai putin.

| Allexiiiaaaaaa786 explică (pentru KilluaSenpai):