| Ferchiu_Raul_1999 a întrebat:

Am 14 ani si as vrea ca atunci cand termin liceul sa merg la Academia Marina Militara din Constanta si as vrea sa stiu ce materii sunt esentiale si la ce ar trebuii sa invat mai mult pentru a intra acolo. FUNDA pentru ce la bun raspuns.Multumesc big grin

Răspuns Câştigător
| Fabb a răspuns:

Am oarecum experienta (sunt la medicina militara) dar am multi prieteni care sunt pe acolo sau care au terminat si cam stiu despre ce e vorba. Bune sunt toate adica de acolo iesi cu acelasi grad (sublocotenent) dar conteaza ce vrei tu sa faci si ceea ce iti place.
Ca sa intri trebuie sa mergi la centru de recrutare de la tine din oras si sa iti faci un dosar cu actele care iti spun ei. Ai o proba medicala inainte (de care trece toata lumea care nu are probleme grave) si apoi te vor suna sa mergi pentru probele sportive, test psihologic si o proba situationala (detalii gasesi pe mapn.ro). Daca treci de toate astea poti da apoi admiterea la academia pe care ti-ai ales-o ( depinde unde vrei sa dai ca fiecare are alte teste, materii etc si la fel toate astea le gasesti pe site-ul academiei respective).
Ce faci la academie... antrenamente, trageri, marsuri, regulamente, etc.
De iesit, iesi ofiter al Armatei asta presupunand ca esti obligat sa stai in sistem 8 ani de zile dupa ce termini altfel suporti cheltuielie de scolarizare, masa si ce ti-au mai dat ei ( in jur de 2000 euro pe an).
Despre Academia de politie nu pot sa iti spun prea multe tot ce stiu e ca acum cativa ani daca nu chiar anul trecut absolventi nu aveau loc de munca( acum nu stiu cum e). In Armata in schimb ai un loc de munca asigurat si un salariu decent.
Ideea e ca trebuie sa te gandesti bine ce vrei si daca esti sigur ca vrei toata viata sa asculti ordine si sa faci doar asa ceva atunci nu vad de ce nu ai incerca.winking Noroc

0 răspunsuri: