| baiatulculiceu a întrebat:

Salutare! Sunt elev la un liceu in care sunt pe profilul Stiinte ale naturii(Bio-Chimie), sunt clasa a X-a si in a 9-a am avut mari probleme la mate(era chiar sa raman corigent). Anul acesta ma gandeam la un transfer deoarece singurul motiv pentru care am ales acest liceu a fost ca era aproape de casa si pentru ca puteam alege orice facultate vreau. Dar acum, ma stie toata lumea, mereu sunt intr-o perioada de burn out, simt ca ceea ce fac nu imi place. Relatia cu parintii e una calda, una rece, adica cand merge bine e ok, cand vine o nota sau ceva mai naspa, certuri si jigniri. In gimnaziu, am avut tot profi schimbati la fizica si chimie, iar la mate o profa care nu isi dadea interesul si atunci am acumulat niste lipsuri mari zic eu. Insa nu stiu ce profil sa aleg. Pe mine ma pasioneaza lucrul pe pc(as incerca sa studiez informatica), mecanica(mi-ar place sa lucrez in domeniul asta fie fizic - ca mecanic fie ca tehnician electric - sa fac diagnoze, etc), muzica (studiez un instrument, insa transferul nu se poate face deoarece e cam tarziu - ultimele transferuri s-au acceptat prin a 9-a). As vrea un profil care sa aiba bac din mate ca in cazul in care optez pentru facultatea de info sau conservator, acest lucru conteaza destul de mult deoarece nu am proba de admitere(la facultati, iar atunci se ia in considerare bacul). Voi ce ziceti? Daca mai aveti nevoie de detalii, va rog sa mi cereti, ca va spun.

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Matematica este un obiect care tine de logica si daca tu nu esti capabil sa o intelegi, nu vei putea niciodata profesa ceva care are ca baza matematica.

| sierra1 a răspuns:

"ma pasioneaza lucrul pe pc., mecanica...bac din mate.Voi ce ziceti? "

la "științe" unde ești acum, e perfect!

| Sophieka a răspuns: