| Harbuz a întrebat:

Salutari. In prezent sunt student la cu taxa la AC in Iasi, de nevoie, pentru ca am facut un an la alta facultate. Stie cineva care sunt cerintele sau conditiile necesare pentru a putea trece la buget in anul 2? Pe site-ul facultatii nu gasesc nimic si nici pe google. Speram ca voi sa ma puteti lamuri cat de cat.

Răspuns Câştigător
| Ara997 a răspuns:

Conditie NECESARA : integralist. si evident intri in limita locurilor lasate de chiulangii care nu-si iua examenele.
deci in primul rand conteaza sa fi integralist si apoi conteaza sa ai medie mare. nu pici un examen ca sa iei 10 la altul. le iei pe amandoua cu 7.

| Harbuz explică (pentru Ara997):

Am o singura restanta pe care am facut-o dintr-un alt incident, nu acela ca n-am invatat. Re-examinarea o am luna aceasta. Dar am o mica teama. Daca as lua re-examinarea, nota cica se trece in catalog in toamna. Eu mai pot sa incerc sa trec la buget?

| alessia5158 a răspuns (pentru Harbuz):

Reclasificarea studentilor pe locurile subventionate de la buget se face la inceputul anului universitar urmator ----asa ca nu impiedica cu nimic acea nota care, spui tu, "cica se trece in catalog in toamna".

| Harbuz explică (pentru alessia5158):

Stiam eu ca va observa cineva exprimarea mea happy Multumesc pentru informatiile legate de "loculile" subventionate

| Ara997 a răspuns (pentru Harbuz):

Normal, frate, pentru in toamna se numara bobocii, atuncci se fac liste etc, dupa restantele din toamna, deci relax dar trage tare in sesiunea de vara sa nu-ti ramana nimic pe toamna.
apropo, cum e la AC? esti la calc sau ing. sistemelor? si ce an?

| Harbuz explică (pentru Ara997):

Imi dai vesti bune atunci. Sunt anul 1 la IS, care este de 3 ori mai greu ca la CTI. E materie grea dar ma descurc pentru ca imi place domeniul big grin Desi nu stiu daca sa raman la IS sau sa ma transfer la CTI.

5 răspunsuri: