| byby34 a întrebat:

Vreau ajutor de la cei cu experienta! Nu stiu ce să fac cu viitorul meu! Unde sa merg? La ce sa dau? Dilema mea este facultatea, alegerea unei meserii bune.
DAU FUNDA CUI MA AJUTA CEL MAI MULT!
Să vă spun de ce sunt asa nehotarata:
Am terminat clasa a 9-a la Stiinte Sociale. Am dat la acest profil in ideea de a da la drept, politie, etc. Acum sunt mai realista si stiu ca e foarte mult de munca, iar cei ce termina dreptul nu prea au de lucru.
Acum vreau Management si Afaceri sau ceva asemanator, dar nu am cunostinte suficiente in matematica. De trasferat, imi e cam greu pentru ca am pierdut un an in care nu am facut multa matematica, biologie, fiyica, info, etc. Mi-ar fi prea greu.
Chiar daca sunt acest profil, profesorii sunt foarte nepregatiti la istorie si geografie. Din nou, e greu! Geografia imi place intr-o anumita masura. Limbile straine nu-mi plac.
Regret ca am ales acest profil, dar e prea tarziu!


Ce pot face? Nu am venituri foarte mari ca sa fac o facultate foarte scumpă. In Iasi m-as duce.

Vreau informatii cat mai amanuntite si propuneri happy
Vreau sa-mi spuneti la ce dau admitere, ce fac pe parcursul faculatii si daca gasesc locuri de munca.(daca stiti sigur)

Geografie? spihologie? Psihologie şi ştiinţele educaţiei? Administraţie şi Afaceri? Filozofie? Drept? Sociologie şi ştiinţe sociale? Ştiinţe politice?

Mai dati-mi pareri. Vreau optiuni, vreau sa-mi asigur un viitor!


PS: Prefer un birou, dar sa fie bine platit. NU AS VREA SA MAI GRESESC SI SA REGRET DIN NOU sad
Scuze daca am gresit categoria big grin
Multumesc mult!:*

4 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

În legătură cu limbile străine, nu trebuie să îți placă dar dacă nu vei vorbi minim una fluent va fi greu să găsești un job bine plătit.

În altă ordine de idei nu îți fă griji, e foarte bine că ai identificat din liceu cam ce ți se potrivește și e bine că ești ambițioasă și că vrei să alegi o facultate care îți oferă competențe căutate pe piața muncii.