| waterandifre a întrebat:

Am 20 de ani si sunt student la o facultate de limbi moderne germana/franceza, dar nu am posibilitatea sa imi gasesc un loc de munca part time in orasul meu, sunt prea depenent de parinti din punct de vedere financiar si mai am 3 ani pana termin facultatea m-am gandit sa ma las si sa imi caut un loc de munca cu norma intreaga si atunci nu as mai depinde atat de mult de ei dar sunt sceptic in privinta asta pentru ca o facultate poate sa ma ajute mult in viitor dar pana termin voi ramane legat de parintii mei si m-am saturat sa le cer bani pentru orice, nu am nici un fel de experienta anterioara, nu am lucrat niciodata.

Nu mai sunt sigur ce vreau sa fac cu viata mea am venit la facultate cu gandul ca vreau sa ajung ceva in viata dar deja mi se pare un efort prea mare am avut media pe semestru 9.60 la profil de germana/franceza dar incep sa cred ca e prea mult pentru mine nu stiu cat mai fac fata, cred ca as fi mai fericit cu un job mai slab platit dar macar ar fi mai putin stres, imi e rusine sa spun asta parintilor pentru ca ar fi foarte dezamagiti, sunt mandri de mine pentru ca mi-am luat bacalaureatul si am avut note bune in sesiune nu pot sa le spun:"Stiti m-am gandit sa ma retrag"

Cand m-am inscris am intrat cu gandul ca intr-o zi am sa fiu profesor dar acuma simt ca e un drum mult prea greu de parcus.


Voi ce ma sfatuiti sa fac? Dau Funda! big grin big grin big grin

Răspuns Câştigător
| AliGab a răspuns:

Ce faci mai baiete? De acum dai bir cu fugitii? Pai situatia cu facultate dureaza doar 3 ani, nu e ceva permanent. Daca acum fugi de greutati asa o sa faci toata viata, iar viata nu este doar lapte si miere, ci presupune si ceva greutati din cand in cand, iar tu in loc sa le infrunti, te vei ascunde sau vei fugi?