| Suki111 a întrebat:

Buna, am 19 ani si anul ăsta m-am apucat de fumat, pana acum nu înțelegeam de ce oamenii fumează, însă acum înțeleg. Părinții mei sunt nefumători, au fumat in tinerețe, dar s-au lăsat cu timpul. Acum ei nu sunt anti fumat, dar nu sunt nici pro, sa fiu sincera nu știu cum vor reacționa când o sa afle. Nu muncesc, sunt studenta așa ca încă nu sunt independentă financiar, îmi e puțin rușine sa le spun ca jumătate din banii pe care ii primesc de la ei sunt "arși" pe țigările mele (nu fumez mult, îmi ajunge un pachet 2/3 săptămâni, depinde). Cum sa le spun ca fumez?
Nu vreau sa le ascund asta.

14 răspunsuri:
| ania a răspuns:

Iti asumi ca poate nu sunt de acord si atunci pot sa iti spuna sa te descurci singura cu chiria si cheltuiele.Nu trebuie sa ii consideri pe altii obligati sa iti sponsorzeze viciile. Daca tii mai mult la a fuma decat la a avea parte de ajutorul.lor, spor la fumat.Nimeni nu poate lua altora dreptul de a -si ruina sanatarea daca cineva tine la asta neaparat.

| Violleta2022 a răspuns:

Fumatul iti faci doar un mare deserviciu:
- in primul rand iti distrugi plamanii si risti un cancer pulmonar la o varsta foarte frageda apoi
- arzi banii munciti de parintii tai, adica pur si simplu iti bati joc de munca lor

Ma astept ca parintii tai sa fie total dezamagiti in decizia ta asupra fumatului i daca as fi in locul lor, ti-as taia veniturile, ca sa te fortez sa-ti respecti parintii si sacrificiul lor sa te intertina, sacrificiu de care tu iti bati joc, arzand la propriu banii!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Direct.

| VoidEternal a răspuns:

Păcat că în loc să înțelegi lucruri despre viață, despre tine, despre lumea în care trăiești ai înțeles de ce fumează oamenii. Există lecții mai utile de învățat.

Lasă-te cât poți, fumatul îți aduce fix 0 beneficii și nenumărate dezavantaje. Știu că știi. Ascultă de logică.

Răspuns utilizator avertizat
| PreaDulcePreaFin a răspuns: