| AlexAndrei96 a întrebat:

De ceva vreme (13 ani) ma inteleg destul de rau cu sorumea. laughing Ok. fara gluma. Noi..nu suntem ca fratii normali, noi ne certam mai mereu. Bine, ea ma cearta si eu incep sa ma cert cu ea. Ok, deci.Ea are 24 de ani, eu 13. Ea e fata, eu sunt baiat, ea e profesoara, eu sunt elev, ea e Alexandra, eu sunt Alex_Razvan_Popa laughing. Ma exaspereazaaaaaaa. Intamplator e ca diriginta e prietena cea mai buna a lu' soru-mea, si vine mereu pe la sorumea. Bun. Sorumea e cu un tip Marius. E foarte tare. Deci...ce sa fac s anul ma mai cert cu ea? La scoala zici ca e de pe alta planeta, se compoarta frumos, ma cheama in cancelarie, si ma lasa sa stau pe telefon. Acasa, imi fura laptopul, imi ia si hainele cand sunt in baie, ma nenoroceste. Dar cand mama si tata sunt acasa se poarta exemplarrr. Tata e primar si mama e de aia cu ochii si are cateva cabinete prin tara. Am o familie complicata..mai ales la nume. Deci, HELPPPPP!

Răspuns Câştigător
| Evolution a răspuns:

rolling on the floor " Mama e de aia cu ochii " rolling on the floor
Ok acum fara gluma deci (fara deci) e absolut normal, o sa duci lipsa la astea cand vei creste si daca te tachineaza o face pentru ca ţine la tine.
Eu zic sa te multumesti ca ai familia unită şi întreagă, o să vină timpul în care o să îţi fie dor de chestiile astea şi observ că tu eşti fericit şi glumeţ, încearcă sa vezi mereu partea pozitiva.
Cel care te ceartă o face pentru că ţine la tine sau nu merită atenţie şi să nu pui suflet la un lucru neînsemnat tongue
Mai ales că eşti şi la o vârstă fragedă, învaţă cât mai multe şi fii echilibrat, vei avea un mare viitor tongue

| AlexAndrei96 explică (pentru Evolution):

laughing HUOOOOO, Ti cu ea. No, nu ma jigneste, dar devine enervanta cand vreau s afac ceva

8 răspunsuri:
| Liviu a răspuns: