Inception
The Departed
Shutter Island
trilogia The Lord of the Rings
Vizionare placuta!
Cred că la ora asta e mai bine să câștigi două ore de...somn ! E mai odihnitor.
Am dormit destul azi
Ioi, tu faci din noapte...zi. Și invers. Parcă trăiesti după alt fus orar .
Hai sa-ti zic unul ca să nu mai dormi nici mâine...pe ziuă! Nu de alta, dar dormi prea mult !
Turistas, 2006 (este online cu subtitrare!)
Am fost obosita azi si de aia am dormit! multumesc
Las' că si eu mai dorm ziua !
P.S daca mai ai filme de groaza,astept si mersi,p.s fara saw,e fumat astept niste filme care... nu sunt de oameni normali sa zic asa)) ceva gen, horror, sa nu dormi noptile, insa pentru mine pare a fi imposibil sa ma sperii, la saw am tresarit putin oare pe mine numai chestiile de paranormal ma fac sa imi inghit limba (:...
Am un coleg care doarme 2-3 ore in fiecare noapte, intr-adevar e rupt de somn mai mereu dar se descurca
Crash
Schindler's List
Rise of the Planet of the Apes
Requiem for a dream
Mr. Nobody
kokuhaku(confessions)
Die Welle
La vita e bella
La vie en rose
Sophie Scholl - Die letzen tage
The Pianist
The Rabbit Hole
Butterfly on a Wheel
Derailed
The English Patient
American History X
Malcom X
Forrest Gump
Philadelphia
Catch me if you can
Shutter Island
Source Code
Awakenings
I am sam
Goodfellas
Never let me go
Training Day
Cele mai proaste filme posibile...
Diary of a wimpy kid (1, 2,3); 21 Jump Street; Crazy, Stupid, Love; Dear John; Fired Up; In Time; Inception; Our idiot brother; Remember me; Ted; The Sitter; The amazing Spiderman; The avengers; The fast and furious: Tokyo drift; Leap Year; American Pie (1.2.3.4.5.6.7); Van Wilder; Captain America: First Avenger; Fire proof.
Astea sunt printre preferatele mele. Vizionare plăcută!
Seria Step-Up si seria Street dance mi se par deosebite, ar mai fi Prince of Persia The Sand of Time, John Carter, Good Luck Chuck, G.I. Joe Rise Of The Cobra, Friends With Benefits, Fired Up...
Vizionare placuta!
Never let me go, Love me if you dare, Foster, Diary of a sex-addict, A dangerous method, Friends with benefits, Oliver Twist, The five year engagement, My blueberry nights
Depinde daca iti plac astea mai comerciale cu siguranta le pierzi orele, iti recomand eu dar posibil sa le fi vazut - Gladiator, Braveheart, The postman, Ghost 1990, nu vei pierde nimic
Cel mai tare recomand merita
Constantin (2005) inainte de toate Sherlock Holmes 2, hellboy 2 golden army, ted 2012, batman 2012, PRINCE OF PERSIA THE SANDS OF TIME.
Waiting for forever
Trust
Seven Pounds
Vanilla Sky
The Bucket List
People like us
Forrest Gump
Remember Me
London
Saktum
Hatiko
Memento
Vizionare placuta!
Davyduchiha2001 întreabă: