| irry a întrebat:

Am abonament Cosmote şi cand vreau sa verfic costul suplimentar, minutele sau mesajele la 1515 îmi trimite urmatorul mesaj : " Momentan serviciul Infocost nu este disponibil, deoarece extraoptiunea a fost dezactivata. Informatia va fi accesibila dupa 14-NOV-13.
Pana pe 10.11. 2013 poti folosi minutele in retea din abonament/extraoptiuni si catre Romtelecom fix si ai acelasi tarif daca suni in Cosmote sau Romtelecom fix. " Îmi spune aşa de cateva zile, stie cineva ce se intampla?

2 răspunsuri:
| Latky a răspuns:

Suna la 1234 si vb cu u operator iti va spune mai multe informati
Si mai ceva nu ai cont pe webcare? tot de la cosmote, daca nu fa-ti acolo iti spune tot fel de informati chiar si costul minutele si poti transfera credit mai usor de acolo

| emmasweet a răspuns:

Probabil ai schimbat extraoptiunea. Asa imi apare si mie. Depinde ce plan tarifar ti-ai ales, asa poti stii cam cum sta treaba cu minutele si mesajele..Eu am nelimitat in cosmote si romtelecom (min.si mesaje) si net nelimitat, doar minutele nationale sunt 100.