| LupasGeo a întrebat:

Salut,am si eu o problema cu o cartela sim Orange, deci eu aveam un j5 2016 în care țineam două cartele una era VODAFONE si de pe ea sunam si una era Orange pe care eram sunat, o vreme nu prea am mai fost sunat si am utilizat mai mult cartela VODAFONE, si acum ceva timp mi am luat un a7(2018) si nu puteam pune si cartela de Orange in el ca nu era tăiată corespunzător adică nu era nano sim daca nu ma înșel si am pus o doar pe cea de VODAFONE, si o perioada de timp am folosit doar acel telefon a7 si pe j5 l am lăsat intr o cutie cu cartela de Orange in el,acum câteva ore imi da mesaj un băiat ca dc ii zice ca atunci cand ma apela pe cartela de Orange spunea că nr este incorect, eu am pornit telefonul crezand ca faptul pentru care spune asta era ca ele este inchis, eu il deschis si apoi el mai încearcă să mă sune si tot la fel ii zice ca nr format este incorect, eu am incercat de pe telefonul unde este nr de Orange sa apelez *100# si 555 si imi spune ca nu s înregistrat în rețea dar imi arata ca am semnal..stie cineva? Mersi!

Răspuns Câştigător
| REMiXDJ a răspuns:

Dupa 90 de zile daca nu ai incarcat cartela Orange cu credit 3, 4 sau 5 euro macar odata pe luna, numarul tau este blocat in server la Orange.Cu buletinul la tine si telefonul cu cartela Orange te duci la sediul central Orange din orasul tau le ceri sa iti deblocheze numarul si incarci cu credit de minim 3 euro. Daca in termen de 90 nu incarci iar, iar se blocheaza, astea sunt conditiile la prepay.La abonament e pe undeva la fel daca platesti din mana si nu se plateste din cont bancar automat la data scadenta si daca nu ai bani in cont e la fel, 90 de zile.O sa iti spuna operatotul Orange toate detaliile daca intrebi si ai si alte nelamuriri. Oportant este sa intrebi ca nu te costa nimic si pe viitor vei fi informat si vei ajuta si pe altii.

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cand ai incarcat ultima data cartela Orange?
Daca a trecut mai mult de 1 an inseamna ca ti-a expirat perioada de gratie, si de aia nu mai merge cartela.

| Levington a răspuns:

A expirat numarul, nu ai mai incarcat-o si a trecut si perioada de gratie! Daca vrei sa recuprezi numarul, mergi cat mai ralid intr-un Orange shop si explica-le treaba si spune-le ca vrei sa pastrezi numarul, chiar daca a expirat! Dar asta inainte ca numarul tau sa fie alocat altcuiva!

| Lioana a răspuns:

Ai pierdut numarul pentru ca nu ai mai încărcat cartela de mult timp si ti-a expirat perioada de gratie. Din pacate nu-l mai poti recupera. Va trebui sa-ti iei alt numar de telefon daca chiar ai nevoie.
Acum fostul tau numar e un numar nealocat si de aceea da mesajul de "numar incorect" la cei care te apeleaza. O perioada va fi in carantina acest număr si nu va mai putea fi dat nimanui dar dupa perioada de carantina va fi din nou disponibil si va fi preluat de altcineva.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon, astfel incat sa putem verifica situatia.

O zi buna,
Orange Helper

| LupasGeo explică (pentru REMiXDJ):

Mersi de informație.

| LupasGeo explică (pentru anonim_4396):

De peste 5 luni cred, ca nu prea sunam de pe ea mai mult cartela era doar ca sa ma sune persoanele de pe Orange sa nu faca cost daca ma sunau pe VODAFONE

| LupasGeo explică (pentru Levington):

De unde stiu cand nr a fost alocat so cat timp mai am?

| LupasGeo explică (pentru Lioana):

Pff asta înseamnă că ar trebui sa l șterg de pe diverse rețele de socializare și de pe anumite conturi...

| Lioana a răspuns (pentru LupasGeo):

Bineînțeles ca va trebui sa-l ștergi de pe toate conturile in care ai introdus acel numar. N-ai vrea ca persoana care primeste numarul tau sa primească vreun mesaj cand vei initia procesul de recuperare a parolei.

| LupasGeo explică (pentru Lioana):

Adevarat asta, dar nici daca as trece pe abonament nu as putea sa l mai recuperez? Sau cand nr va fi din nou valid pot face cumva sal cumpăr chiar eu?

| Lioana a răspuns:

Eu cand mi-am pierdut numarul nu am mai putut sa-l recuperez. Mi-au spus chiar angajatii Orange ca nu exista nici o modalitate de recuperare a numarului si ca au mai incercat si altii si nu au reusit.
Nu inteleg nici eu de ce, din moment ce numarul nu apartine inca altcuiva. E o problema care tine de sistemul lor. Probabil asta se doreste pentru a descuraja pastrarea numerelor de catre cei care incarca rar. Cred ca e un fel de sanctiune pentru rauplatnici.