| Cristian2003 a întrebat:

Am vrut sa devin gamer(pe yputube),dar acum nu mai vreau, dar totusi intr-un fel vreau si ma intreb cum pot sa ma conving sa nu mai devin gamer

11 răspunsuri:
| Ineys a răspuns:

Pai e simplu, oricat ai incerca, oricat te-ai zbate, n-o sa ajungi niciodata un gamer, doar un pusti obsedat de jocuri.
Un gamer e o persoana ce produce sume mari din jocurile pe care le joaca, si poate trai din chestia asta. Un gamer e specializat pe un joc sau mai multe si e foarte bun la acel/e joc/uri.
Un gamer adevarat e f0rest, pe care cred ca il stie toata lumea. Si eu nu l-am vazut sa puna videoclipuri pe youtube. Ca pun alti videoclipuri cu el asta e altceva.happy
Deci, oricat ai incerca, slabe sanse.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai... Cum se numește canalul tău?

| ReZiSTorr a răspuns:

Sunt gamer si stau foarte mult intr-o zi la PC si nu e bine, pentru ca am inceput sa am probleme cu vederea, fac si Youtube, e drept sunt incepator, cresc extrem de greu, dupa ce o sa filmez 2 -3 episoade si o sa vezi ca iti sunt apreciate, o sa iti placa cu siguranta si vei vrea sa faci mult mai mult, e ca un fel de drog, tot mai mult.Nici eu nu ma pot lasa, cu toate ca as vrea, mai ales ca am probleme si cu spatele si e obositor sa stai pe scaun mai toata ziua

| Cristian2003 explică (pentru ReZiSTorr):

Cum se numeste canalul tau?

| millyca a răspuns: