| Cristian2003 a întrebat:

Am vrut sa devin gamer(pe yputube),dar acum nu mai vreau, dar totusi intr-un fel vreau si ma intreb cum pot sa ma conving sa nu mai devin gamer

11 răspunsuri:
| Ineys a răspuns:

Pai e simplu, oricat ai incerca, oricat te-ai zbate, n-o sa ajungi niciodata un gamer, doar un pusti obsedat de jocuri.
Un gamer e o persoana ce produce sume mari din jocurile pe care le joaca, si poate trai din chestia asta. Un gamer e specializat pe un joc sau mai multe si e foarte bun la acel/e joc/uri.
Un gamer adevarat e f0rest, pe care cred ca il stie toata lumea. Si eu nu l-am vazut sa puna videoclipuri pe youtube. Ca pun alti videoclipuri cu el asta e altceva.happy
Deci, oricat ai incerca, slabe sanse.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai... Cum se numește canalul tău?

| ReZiSTorr a răspuns:

Sunt gamer si stau foarte mult intr-o zi la PC si nu e bine, pentru ca am inceput sa am probleme cu vederea, fac si Youtube, e drept sunt incepator, cresc extrem de greu, dupa ce o sa filmez 2 -3 episoade si o sa vezi ca iti sunt apreciate, o sa iti placa cu siguranta si vei vrea sa faci mult mai mult, e ca un fel de drog, tot mai mult.Nici eu nu ma pot lasa, cu toate ca as vrea, mai ales ca am probleme si cu spatele si e obositor sa stai pe scaun mai toata ziua

| Cristian2003 explică (pentru ReZiSTorr):

Cum se numeste canalul tau?

| millyca a răspuns:

Of, decizii, decizii. In primul rand, de ce ai vrut si de ce nu mai vrei? Asta este intrebarea pe care ar trebui sa ti-o pui. Vezi, de unele lucruri te poti convinge relativ usor daca sunt adevarate sau false, bune sau rele. Pentru ca pot fi probate. Iar daca este adevarat ca la sfarsitul vietii iti va parea mai rau pentru ce nu ai facut decat pentru ce ai facut, atunci fa-te gamer, fa-te youtuber si vezi cum te simti. O saptamana, o luna, trei luni. Apoi, daca nu iti place, nu esti multumit de rezultat sau ai impresia ca activitatea asta iti obstructioneaza alte activitati mai importante, e simplu - renunti. Plus ca atunci convingerea ta va avea un punct de sprijin solid.

Răspuns utilizator avertizat
| Max_David_1994 a răspuns:

1. De ce ai vrut si acum nu mai vrei?
2. Acum vezi si tu ce e "pro" si ce e "contra" in a te face gamer.
3. 30 de minute pe zi nu strica sa te joci.
4. Dupa doua luni daca nu-ti place meseria te lasi.
5. Te ajut si eu gratis sa faci abonati.

| Eiccjsjdijcdj a răspuns:

Gandeste-te in felul urmator :

-Pe youtube, ca sa cresti, ai nevoie de calitate (PC bun, 1080 p sau 720 p, microfon decent)
-Iti ia ceva timp sa filmezi + sa randezi
-Pe youtube, lumea te injura fara sa se gandeasca
inainte
-Pe youtube, ai nevoie de content bun, nu poti sa pui jocuri de pe friv sau kizi =]]]]
-Youtube = foarte multa munca si timp pierdut

| Mona89 a răspuns:

Sterge-ti contul de youtube, nu stiu

| Teodora_Teo_2001 a răspuns:

Păi, poate ar trebui sa Îți ștergi toate jocurile pe care le ai. Ar fi gen o pedeapsa

| millyca a răspuns (pentru Teodora_Teo_2001):

Asta, ce spui tu, suna a castrare chimica pentru un gamer! happy

Întrebări similare