| DaniiJDK a întrebat:

Buna ziua TPU. Sunt intr-o dilema, ieri am avut o tamponare usoara (mici zgarieturi) m-am dat jos, masina nu avea nimic, m-am urcat in masina si am plecat. PS: Nu am procedat bine, va rog sa nu ma judecati pentru aceasta BOACANA, frica m-a coplesit. Sunt incepator. Care este sanctiunea care mi-o aplica politia, daca omul mi-a luat numarul de la masina si se duce la o sectie de accidente usoare? In cat timp vine instiintare acasa? Repet masina nu s-a avariat, doar zgariat putin.Va multumesc frumos.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Inca nu a trecut timpul sa anunti incidentul la politie, trebuie s-o faci in 24 de ore de la producere.
Daca anunti si nu ai savarsit vreo contraventie atunci, chiar daca este vina ta pentru tamponare, nu patesti nimic, doar va trebui sa repari masina ta si sa indici RCA pentru reparatia masinii celuilalt.
In asemenea cazuri, de obicei, se incheie o constatare amiabila, nici macar nu trebuie anuntata politia, daca s-a facut aceasta constatare. Am puternica impresie ca nu cunosti bine legislatia rutiera, altfel nu intrai in panica.

| DaniiJDK explică (pentru Ioandelasal):

Au trecut 24 ore de la producere. Chestia e ca omul m-a vazut, dar nu stiu daca a retinut numarul de inmatriculare. Daca depune plangere la politie imi anuleaza permisu si imi face dosar penal? sau mi-l retine pentru o perioada si imi da amenda? Daca face plangere la politie ii mai pot repara masina si isi poate retrage plangerea?

| Ioandelasal a răspuns (pentru DaniiJDK):

Daca te reclama vei fi amendat pentru neprezentarea la politie in 24 de ore, cu amenda de la 420 lei la 525 lei si se va suspenda dreptul de a conduce pe o perioada de 30 de zile.

| DaniiJDK explică (pentru Ioandelasal):

Pana atunci pot merge cu masina?

| Ioandelasal a răspuns (pentru DaniiJDK):

Bineinteles ca poti circula, atata timp cat nu s-a luat nici o masura impotriva ta.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns: