| iulyana a întrebat:

Ati auzit de VITILIGO? Stiti pe cineva care a avut si s-a vindecat?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da. Am citit in formula as ca exista un remediu naturist. Daca vrei caut si iti trimit.

16 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Vitiligo e o boala autoimuna in care sunt distruse celulele pigmentare ale pielii. Nu se poate vindeca. Exista un tratament care rasadeste celule pigmentare in zonele pigmentate (se trag u un ac din zonele inca neafectate), dar e scump si are efect tranzitor si doar pe suprafete mici.

| mioara a răspuns:

Nu se vindeca dar sunt medicamente si unguente care o stopeaza sa nu mai inaiteze.

| Ana-Maria94 a răspuns:

Da am auzit am o colega in clasa care are, nu stiu sigur cum se vindeca si doar ca cine are, sre pielea foarte sensibila.

| Angellina a răspuns:

Am pe cineva in scoala cu vitiligo.
in 8 ani cica s`a albit. intai i s`au depigmentat bratele si fata.
si era un tip asa frumos, slabutz, dar arata bine.
acum este slab de tot, fata ii este supta iar tenul alb alb alb.


spunea ca face injectii cu ceva, nu stiu sa-ti spun exact, dar acum are 19 ani si e tot alb. mi-a spus ca nu se vindeca boala lui, dar o poate pigmenta in unele zone. pacat ca e prea scump.

| frida0purple a răspuns:

Da, am auzit, si stiu ca Michael Jackson a avut vitiligo.

| spiritul a răspuns:

@Andru, numai ca el nu s-a mai vindecat

| Larette a răspuns:

@mioara, urasc persoanele care spun ca nu se vindeca.Si eu am, si fac tratament si deja jumatate din pete s-au vindecat.

| Parvu_Georgiana_1989 a răspuns (pentru Larette):

Bună cu ce te-ai vindecat?

anonim_4396