anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cand imi ating capul penisul simt o usturime. E normal?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Stalker are dreptate, e sensibilitate de la cap

| Felys a răspuns:

Nu,logic

| Marymary05 a răspuns (pentru Felys):

Ai un raspuns foarte folositor

| Felys a răspuns (pentru Marymary05):

Nu sunt medic dar atata lucru stie toata lumea, si anume ca atunci cand exista o jena indiferent unde nu e firesc, daca ai nevoie de un diagnostic mergi la medic

| anonimguy3 a răspuns:

Nu e nici o boala LOL, simti usturimea aia pentru ca capul penisului tau nu e obisnuit sa fie atins, am avut si eu problema asta cand eram mai mic dupa ce am inceput sa ma masturbez mi-a trecut. Incearca sa il atingi mai des sau decaloteaza (beleste) capul penisului cat poti tu de mult. Si fa asta cat mai des pana te obisnuiesti.

| StalkerSoul a răspuns:

Nu e o boala, doar ca e putin mai sensibil, nu are nimic, va trece in timp, mai atinge-l in special cand faci baie!

| XxKnifeXx a răspuns:

Nu,aceasta inseamna ca tu ai o boala! Adreseaza-te la medic cit de curind! Si spune-le paritilor! Ei sunt sursa cea mai buna de luat decizii! Bafta!