| Argelean a întrebat:

E normal sa te doara gatul cand ai vocea in schimbare? (am 14 ani)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| nirocino a răspuns:

Nu este normal să te doară gâtul când ai vocea în schimbare!

| CatalinVictor1985 a răspuns (pentru nirocino):

Nu este normal deci da o fuga la un doctor bunicel sa ii spui lui mai multe detalii. Pe nimeni nu-l doare gatul decat atunci cand are probleme mai mici sau mai mari

| Jaegerjaquezz a răspuns:

Poate la inceput daca schimbarea vocii este mai radicala poti simtii vibratii mai puternice a corzilor vocale, dar sa te doara nu cred ca este tocmai ok "nu sunt medic, doar ca din cate imi aduc eu aminte nu am patit asa ceva"

Probabil ai o inflamatie a gatului din anumte motive "ex, fumat (chiar daca ai 14 ani nu ma indoiesc ca nu fumezi), te-a tras curentul, sau de la apa rece, "

Incearca sa mergi la un farmacist si spune-i problema, daca este ce am zis eu sigur te va ajuta cu niste inflamatoare


Multa bafta