| 7Azaky a întrebat:

As vrea si eu niste sfaturi pentru fotbal big grin!
Sunt incepator...si vreau sa stiu si eu cum sa sutez(sutez cu siretul, dar mingea o ia mere prea mult intr'o parte)...si niste sfaturi pentru rolul de fundas daca se poate!
Si un program de facut rezistenta la alergat, mai pentru incepatori...(de 2-3 ori pe saptamana ca mai mult nu am timp)!
Cel mai complet raspuns va primi funda!

Răspuns Câştigător
| Biu90 a răspuns:

Eu joc varf la echipa locala la mine in judet. Poi ce sa zic, sutul cu siretu nu e asa greu, doar ca mingea trebuie prinsa pe jumatatea ei (in plin). Ca fundas incearca sa nu ataci niciodata direct atacantul pentru ca ai sanse foarte mari sa te dribleze si fi atent la offisde( nu ramane in urma). Cu rezistenta ia-o treptat: incepi cu 300 m, apoi 600, apoi 900 si dupa 1000. La inceput nu te uita la timp dar apoi impune-ti un barem. Fa alergarea in acelasi ritm, unul nu foarte alert ca sa rezisti.
Sper ca te-am ajutat. Bafta!

5 răspunsuri:
| 勒兹万 a răspuns:

laughing singurul mod in care il poti invata e sa il joci cat mai des...despre asa ceva nu ai cum sa primesti sfaturi...si daca le primesti le vei primi degeaba, asta e sfatul:joaca cat mai des

| onlyforme a răspuns:

Poi incearca cu exterioru piciorului drept exact cum suteaza R.Carlos dar acolo trebuie sa ai potin autocontrol eu asa sutez deoarece se duce mai precis daca vrei sa sutezi pe poarta, dar daca vrei sa centrezi cu siretu sau cu interioru... Funda xD

| asdD a răspuns:

Doamnee ba adi rolling on the floor
cum *** sa dai cu latu de la distanta? cu latu dai plasat da mai incetraised eyebrows
Dk vrei sa dai din voleu dai cu siretu da tine piciorul drept deci sa fie drept

ca fundashappy hmm thinking
cand te ataca cineva fi atent stai intr-o pozitie ca sa poti fugi repede dp el dk trece de tine
ceva gen cu sa fi cu spatele putin la minge... Ca sa ii iei fata.

| aditzu_1254 a răspuns: