| anonimul1996 a întrebat:

Am 1.79 inaltime, 65 de kg. Vreau ceva proteine sau creatina buna care sa ma ajute sa pun masa musculara. Ce produs mi-ati recomanda?

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

In primul rand vorbeam de proteine, in al doilea rand sunt destul de bine informat, am vorbit cu nutritionisti, am participat la seminarii de nutritie, la seminariile Calivita si altele. Si intamplator nu sunt "mucos", am 25 de ani.

"muschi fara creier", aici cam gresesti, am terminat politehnica, automatica si calculatoare, promotia 2009 si am facut master tot in politehnica. In prezent sunt programator la IXIA, in C# si C++. Uite ca am putut sa fac muschi fara sa-mi afecteze "creierul", cum stiti voi repede sa catalogati oamenii, ori sunt destepti si firavi ori musculosi si prosti, gandire tipic medievala.

16 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Whey Gold de la Optimum Nutrition sau Dymatize elite whey.
Ambele costa cam 230 de lei si te tin o luna. Dar vezi ca fara o alimentatie corespunzatoare ( 5 mese pe zi bogate in proteine - carne, lapte, branza, oua ) nu o sa ai rezultate nici cu suplimente.

| Tweetymrrr a răspuns:

Mai bine ai purta discuţia asta cu un medic, care să te ajute, nu să dea sfaturi aiurea fără să ştie despre ce e vorba, cum fac unii de aici.

Răspuns utilizator avertizat
| akaleesh20 a răspuns:

Daca esti mic de varsata stai potolit! mai ales daca esti in 1996! doar nu vrei sa iti plesneasca inima de tanar? fa sala dar fara prosatii din astea! risti din cauza lor la varste mici sa faci osteoporoza! funda?

| GEORGE a răspuns (pentru akaleesh20):

Dar ce daca e nascut in 1996? ca nu inteleg laughing)

| akaleesh20 a răspuns (pentru GEORGE):