| Alex5620 a întrebat:

Salut, TPU!
De curand mi-am cumparat niste gantere si am de gand sa ma folosesc de ele pentru a ma,, ingrasa".
As avea nevoie de niste raspunsuri la urmatoarele intrebari :
1)E ok sa lucrezi aproape toti muschii in aceeasi zi iar ziua urmatoare sa iei pauza?
2)E bine sau nu sa lucrezi cand ai febra musculara?
3)Cand are loc crestea muschilor? Cat dureaza?
4)E bine sa lucrez pana la extenuare sau sa am un antrenament de intensitate medie si la fiecare antrenament sa adaug un surplus?(Ziua 1: 30 flotari/Ziua 2: 32 de flotari)
5)Cum e normal, sa fac cate o serie din fiecare exercitiu si sa fac asta de 3 ori sau sa repet exercitiul de 3 ori si sa trec la urmatorul la care sa fac la fel?
Sunt incepator, iar daca m-ati ajuta cu niste sfaturi v-as fi recunoscator.
Multumesc!

4 răspunsuri:
| baru a răspuns:

Este bine sa imparti grupele de muschi. Febra faci la inceput. Da este bine sa lucrezi., febra trece repede. Lucreaza pana la extenuare fiecare antrenament. Daca lucrezi cu greutati usoare, faci fibrare. Daca lucrezi cu greutati grele si serii putine, faci masa. Fara protene, amino..etc, nu vei face masa, doar fibrare!

| Alex5620 explică (pentru baru):

Ce este fibrarea?

| RigbyBarosanul a răspuns:

Lucreaza doar cateva ore pe zi si nu atunci cand ai febra musculara si daca vrei poti face ce ai intrebat la nr 1
Acum da-mi funda!

| Tamasag_Nicolae_2001 a răspuns:

Da e ok sa lucrezi toți mușchii intr-o zi si ziua următoare să iei o pauza, trebuie tot timpul să crești numărul de repetiții al exercițiului, dar cand simți că nu poți rămâi la același număr de ori.
Depinde cat de dureroasa e acea febra musculara, dacă nu te poți nici ridică din pat eu îți recomand să nu faci exerciții, e riscant să-ți rupi mușchiul la o mișcare greșită.
Creșterea mușchilor depinde de cât de des faci exercițiile si mai depinde de câte ori exersezi, daca lucrezi mult cam intr-o lună o să se observe bine