| RadXx a întrebat:

voi incepe sa fac culturismsi am nevoie de o parere de program de antrenament...
1)Ar trebuii un antrenament pe 5 zile cu pauza sau pe 3 zile?
Sunt tip ectomorf, am 1.75 si 72-73 kg...eu mi-am facut program pe 3 zile...
2)Daca nu este un program bun imi puteti da voi unul? happy

Am urmatorul program:
Luni:
Piept si Triceps

Marti:
Pauza

Miercuri:
Spate&Biceps

Joi:
Pauza

Vineri:
Picioare si Umeri

Este bun?
Sunt incepator...

Răspuns Câştigător
| di2n2 a răspuns:

Salut. Eu fac fitness si culturism de 4 ani de zile consecutiv, deci iti pot da un sfat bun. In opinia mea, daca vrei ceva serios in asta poti incepe in primii ani cu un antrenament de 3 zile pe saptamana. In legatura cu programul, as scuimba ceva. Luni: piept+triceps+biceps
Marti: pauza cu stadion
Miercuri: picioare
Joi: pauza cu cardio in aer liber(plimbari la pas / cu bicicleta/ sporturi in aer)
Vineri: spate+umeri
In afara de antrenament ti as recomanda sa ai un stil de viata sanatos, sa mananci la ore regulate si sa ai gustari intre mese. Good luck

| RadXx explică (pentru di2n2):

Hmm,ar fi bine sa fac banda, sau la "bicicleta" marti si joi?

| RadXx explică (pentru di2n2):

In legatura cu luni...sa lucrez 3 grupe cred ca m-ar cam solicita destul de mult, oricum ma cam enerveaza ca la maini am o problema cam tampita, cu cat lucrez mai mult cu atat obosesc mai repede si ma regenerez mai greu, imi cedeaza mai repede muschii la maini...prefer sa il las asa dar mersii oricum happy

7 răspunsuri:
| Tian44 a răspuns:

Pai iti propun sa cauti pe un site despre culturism.Si am auzit ca ectomorfii trebuie s-o ia mai usor la inceput.Bafta si nu te lasa!

| RadXx explică (pentru Tian44):