| DJSpook1 a întrebat:

Daca noi nu suntem singuri in acest univers infinit? ganditi-ba mai exista miliarde de galaxii, de ce am fi noi singurele vietuitoare din acest univers infinit, poate sunt multiverse, poate noi suntem neinsemnati, daca exista fiinte mai inteligente ca noi in univers si intr-o zi vor ajunge la noi? Poate chiar acuma suntem supraveghiati de catre niste fiinte mai inteligente ca noi, nu ma refer la Dumnezeu, la alte creatii deale lui, niste vietuitoare superioare care chiar acuma sunt in drum spre planeta noastra, ce sansa am avea noi? Daca ar incepe un razboi intre galaxii ce sanse am avea noi, daca acele fiinte sunt mai inteligente ca noi? Daca noi suntem neinsemnati in acest univers, daca exista mai multe universuri? Astept raspunsurile voastra, fara religie exagerata.

| crisss27 a răspuns:

Eu tind sa cred ca nu suntem singuri in accest univers. Si in acest univer nelimitat exista si vietuitoare superioare si inferiore. Gandeste-te ca s-au descoperit bacterii pe marte. Daca punen in pararel unele teorii despre formarea omenirii, cum s-a dezvoltat in apa microbul sau bacterie(ce-o fi) si au aparut primele forme de viata si tot asa s-a continuat, putem sa ne gandim ca si pe marte peste vreo 2 miliarde ani se vor dezvolta forme de viata cum spun unii oameni de stiinta. Aceste mistere nu vor fii descoperite sau dezvaluite prea curand, poate dupa ce murim o sa aflam ceva laughing)

| AvalohAlyn a răspuns:

Si eu cred ca e foarte posibil ca in infinitul asta de Univers sa exista viata in alta parte decat pe Terra. Exista, 99% viata extraterestra...mai trebuie sa o descoperim sau sa ne descopere ei pe noi
E destul de interesant ce zici tu..sunt miliarde de planete, e ilogic sa crezi ca pe niciuna din ele nu se gaseste viata si ca doar pe Terra se gaseste...dar cine suntem noi?
Exista viata pe alte planete.Sunt sigur.Si tare mult as vrea sa se descopere asta

| J0B0MAT a răspuns:

Eu cred ca nu suntem singuri in univers si ca exista multiverse. Legat de supravegheat, razboaie si alte chestii astea sunt diverse scenarii care nu putem noi deocamdata sa le verificam.

| Porcusorul a răspuns:

Cu siguranta exista sau au existat mii sau chiar milioane civilizatii avansate la noi in galaxie. De restul universului nici nu mai zic, poate sunt/au fost mii de miliarde de civilizatii care au ajuns cel putin la stadiul nostru de dezvoltare tehnologica. De altfel, Soarele este o stea de a 3-a generatie, insemnand ca inaintea lui au mai fost alte doua stele care au colapsat si au dus, ulterior, la formarea sistemului nostru. Este posibil ca sistemele precedente sa fi fost populate de catre civilizatii avansate? Da, sunt sanse. Ce presupune asta daca intr-adevar au existat civilizatii stravechi in sistemele "stramosesti"? Presupune ca atomii si moleculele din care suntem formati, din care sunt cladite corpurile noastre, sa fie ramasitele unor civilizatii si a unor forme de viata deocamdata de neimaginat.

| LostInPark a răspuns:

Nu cred, banuiesc, am ceva certitudini cu privire la alte aspecte, dar nu cu extraterestrii.
Activez intr-un grup pe tema asta si vad ca lumea deja si-a creat o religie cu privire la viata pe alte planete. Daca esti un pic sceptic incep sa-ti tranteasca "dovezi" cu poze blurate si piramide.
Fara dovezi, doar cu lanuri de grau tavalite de hormonisti, nici nu pun problema existentei lor.Ma intreb deocamdata daca exista inteligenta in Univers, dar si aici sunt sceptic.

| Adrian_Paraschiv_1993 a răspuns:

Frate cred ca consumi legale si te uiti la andromeda! laughing)

| Zourai a răspuns:

E imposibil să fim singuri. Pur şi simplu totul e prea mare ca să fim un caz singular. Îmi place să mă gândesc când meditez că în momentul respectiv, o civilizaţie extraterestră de nivel preistoric descoperă roata olarului, sau creează simboluri şi figuri geometrice pentru decorarea vaselor de lut ca ale noastre. Sau în altă parte e un război mondial laughing