| DarkAngel891989 a întrebat:

Buna ziua TPU.Am si eu o nelamurire: Acum 1 an am cumparat un laptop HP direct din magazinul Emag. Dupa un an pe display au aparut doua dungi(umbra) una in stanga(mai putin vizibila) si una in dreapta(mai mult vizibila).Am sunat la Emag a trimis un curier sa ia laptopul sa-l duca la garantie. Dupa aproape o luna(mi se pare foarte mult) primesc un email de la service:


"Produsul prezinta „Defectul constatat- puncte de presiune pe display, nu face obiectul garantiei si necesita display, costul reparatiei fiind de 692 Lei(TVA+manopera incluse). Oferta de pret este valabila 5 zile calendaristice. Garantia este de 30 de zile la interventia efectuata si piesele inlocuite. Termenul maxim al interventiei este de pana la 60 de zile. In cazul in care se doreste reparatia contra cost, va rugam sa ne comunicati datele de facturare si o adresa de e-mail la care sa trimitem factura proforma".

Tin sa mentionez ca inca mai am garantie inca 2 ani.Vi se pare ceva normal sa imi ceara bani daca laptopul este in garantie indiferent ce probleme are laptopul?

Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Wr3nch a răspuns:

Da, pentru ca ei au constat ca ai presat tu ecranul cumva. Defectele care sunt cauzate de utilizarea nepotrivita nu sunt acoperite de garantie.

| DarkAngel891989 explică (pentru Wr3nch):

Multumesc frumos pentru informatie.Am crezut ca cere si ei asa "la vrajeala", mai ales ca am inca garantie la el.Ma bate gandul sa fac garantia aia express. Oare merita?

| IarsiIar a răspuns (pentru DarkAngel891989):

Garantia expres doar prelungeste perioada garantiei, nu se extinde pentru orice defect.

2 răspunsuri: