| anonimus00000 a întrebat:

Am avut un contract cu rds, pe o perioada de 8 luni, dupa care m-am mutat din locatia respectiva deoarece stateam in chirie. Plecand in graba nu am reziliat contractul. Am fost sunata de la rds si mi-a zis ca o sa-mi taie internetul pentru neplata, ceea ce nu ma afecta. Mi-a zis sa vin sa reziliez la centrul rds, ceea ce nu era posibil pentru mine si am inteles ca o sa il inchida ei daca nu si in cazul in care o sa doresc sa ma bransez din nou la ei voi fi nevoita sa platesc suma restanta. Am fost de acord. De curand am fost sunata de la o firma de recuperari sa platesc suma restanta+penalitati. Nu am mai raspuns la telefon si am primit un mesaj astazi ca recuperarea pe cale amiabila se apropie de sfarsit si sa platesc. Ce se intampla daca nu platesc? Este vorba de 80 de lei.

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Contract pe 8 luni? Esti sigur?

| MihaiNicu23 a răspuns:

Te vor da in judecata.

| Deserth a răspuns:

Plateste-ti restantele, ai fost de acord cu ce scrie in contract te-ai bucurat de serviciile lor, deci plateste nu fi huligan

| UsualBoy a răspuns:

Sfatul meu este să achiți suma. Pentru o sumă așa mică nu are rost să dai șansa ca pe viitor să creezi probleme mai mari.
Exemplu: popriri pe salariu, sechestru auto, raportare Birou de Credite, etv. (juridic vorbind) Urmare nerespectării obligației contractuale se vor institui măsurile de executare silită asupra venitului/bunurilor dvs pâna la recuperarea integrală a creanței urmând ca, cheltuielile de executare aferente(onorariu executor, taxe de judecată etc.) să le suportați! Achită 80 de lei și încheie amiabil incidentul de plată!

| x0x0o a răspuns:

-daca contractul este pe 8 luni de zile si tu nu ai confirmat chiar si telefonc prelungirea contractului, el trebuia sa se inchida automat.(unele contracte se prelungesc automat daca nu soliciti tu inchidere, vezi ce scrie in al tau)
-daca ai beneficiat de serviciile lor si dupa finalizarea perioadei de 8 luni, atunci esti obligat sa platesti.
-daca tu ai sunat si ai cerut stoparea serviciilor, iar ei au continuat sa furnizeze acele servicii, ei sunt de vina. aici intervine legea...du-te la protectia consumatorului si vei fi indrumata acolo cum se procdeaza.
tu ai specificat ca acele datorii au fost vandute catre o societate de recuperare. din cate stiu eu, (cel putin in cazul neplatii facturolor de telefonie) acele societati nu iti pot face nimic... nu te pot actiona in instanta pentru recuperarea datoriei....doar ameninta

| anonimus00000 explică (pentru x0x0o):

Contractul a fost facut pe 2 ani, m-am folosit de servicii doar 8 luni si dupa cand m-a sunat mi-a zis ca mi-l suspendeaza pentru neplata si daca nu reziliez nu o sa pot face contract vreodata la ei decat daca platesc suma restanta, atat mi s-a comunicat.

| x0x0o a răspuns (pentru anonimus00000):

Deci contractul a fost facut pe 2 ani si tu te ai folosit de acele servicii doar 8 luni? ei bine, tu ai partea de vina in aceasta situatie pentru ca nu ai mers la un centru upc sa reziliezi contractul.din propria experienta iti zic ca telefonic nu rezolvi mare lucru. trebuia sa te duci tu personal in momentul in care te -ai mutat si nu peste n luni cand se emit alte facturi. moral ar fi sa platesti.totusi,daca nu doresti nu vei fi actionat in instanta. sunt multe, multe experiente ca si a ta pe net. poti sa arunci o privire sa te convingi.eu stiu pe cineva care a avut de rambursat o suma de bani in urma unor cumparaturi facute cu un card de cumparaturi. mai avea de achitat in jur de 20 de euro... nu a facut o... acel credit neperformant a fost vandut catre o companie de recuperare a creditelor, l au amenintat 7 ani si inca continua sa o faca laughing) desi dupa 7 ani datoria se prescrie si nu mai e valabila.